Loading...
شنی کی پوجا میں رکھیں یہ6اتینت ضروری ساودھانیاں,ورنہ...ہو سکتا ہے بڑا نقصان| Webdunia Hindi

شنی کی پوجا میں رکھیں یہ6اتینت ضروری ساودھانیاں,ورنہ...ہو سکتا ہے بڑا نقصان


بھگوان شنی سے سب بھے بھیت رہتے ہیں۔ لیکن وہ ساتوک اور نیکی پر چلنے والوں کو کبھی دنڈت نہیں کرتے,پر اگر آپ شنی پوجا کر رہے ہیں تو یہ6ساودھانیاں اوشیہ یاد رکھیں ورنہ انجانے میں آپ شندیو کو ناراض کر سکتے ہیں۔

1 :تامبے کے برتن سے نہ کریں پوجا
شندیو کی پوجا کے دوران بھول سے بھی تامبے کے برتنوں کا پر یوگ نہیں کرنا چاہئیے۔ تامبا کا سمبندھ سوریدیو سے ہے اور سوریپتر ہونے کے باوجود شندیو سوریہ کے پرم شترو ہیں۔ شندیو کی پوجا میں ہمیشہ لوہے کے برتنوں کا پر یوگ کرنا چاہئیے۔

2:ان رنگوں سے بچیں
شندیو کی پوجا کے دوران نیلے یا کالے رنگوں کا ہی پر یوگ کرنا چاہئیے۔ لال رنگ یا لال پھول کا بھی پر یوگ قطعی نہ کریں۔ لال رنگ منگل کا پرچایک ہے اور منگل بھی شنی کے شترو گرہ ہیں۔

3:دشا کا رکھیں دھیان
شنی دیو کی پوجا میں دشا کا دھیان رکھنا ضروری ہے۔ عام طور پر پورو کی طرف مکھ کر پوجا کی جاتی ہے,لیکن شندیو کی پوجا پچھم دشا کی اور منھ کر کرنا چاہئیے۔ اسکا کارن یہ ہے که شندیو کے پچھم دشا کا سوامی مانا گیا ہے۔

4:نہ دیکھیں شندیو کی آنکھوں میں
شندیو کی پوجا کے وقت انکی پرتما کے سامنے کھڑے ہوکر کبھی پرارتھنا نہیں کرنی چاہئیے۔ اتنا ہی نہیں انکی آنکھوں میں بھی نہیں دیکھنا چاہئیے۔ پرارتھنا کے وقت ان باتوں کا دھیان نہ رکھنے سے انکی درشٹی سیدھے آپ پر پڑتی ہے اور آپ انجانے ہی شندیو کے کوپ کے شکار ہو جاتے ہیں۔
5: :سوچھتا ضروری ہے
شندیو کی پوجا کے دوران صفائی کا دھیان جرری ہے۔ انکی پوجا کبھی گندگی بھرے ماحول یا گندے کپڑے پہن کر نہیں کرنا چاہئیے۔

6:صرف یہی بھوگ لگائیں
شندیو کو پرسن رکھنا ہو تو پرتیکانہیں کالے تل اور کھچڑی کا بھوگ لگانا چاہئیے۔


-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation