Loading...
یگی کو اگر آپ کرم کانڈ سمجھتے ہیں تو بہت بڑی بھول کر رہے ہیں,جانئے وگیانک پکش| Webdunia Hindi

یگی کو اگر آپ کرم کانڈ سمجھتے ہیں تو بہت بڑی بھول کر رہے ہیں,جانئے وگیانک پکش


کو ادھکانش لوگسے جوڑکر دیکھتے ہیں لیکن واستو میں اسکا بڑا اور گہراہے۔ آئیے جانیں کیسے...

ویدانسار یگی پانچ پرکار کے ہوتے ہیں (1)برہم یگی(2)دیو یگی(3)پتریگی(4)ویشودیو یگی(5)اتتھی یگی۔ اکت پانچ یگیوں کو پرانوں اور انیہ گرنتھوں میں وستار دیا گیا ہے۔ ویدگی سار کو پکڑتے ہیں وستار کو نہیں۔

۔۔اوم وشوانی دیو سوتردرتانی پراسو۔ یدبھدرں تناسو ۔۔-یجو
بھاوارتھ:ہے ایشور,ہمارے سارے درگنوں کو دور کر دو اور جو اچھے گن,قرم اور سوبھاؤ ہیں,وہ ہمیں پردان کرو۔
'یگی'کا ارتھ آگ میں گھی ڈال کر منتر پڑھنا نہیں ہوتا۔ یگی کا ارتھ ہے شبھ قرم۔ شریشٹھ قرم۔ ستکرم۔ ویدسمت قرم۔

(1)برہم یگی:جڑ اور پرانی جگت سے بڑھکر ہے منش‍یہ۔ منش‍یہ سے بڑھکر ہے پتر,ارتھات ماتا پتا اور آچاریہ۔ پتروں سے بڑھکر ہے دیو,ارتھات پرکرتی کی5شکتیاں اور دیو سے بڑھکر ہے ایشور اور ہمارے رشگن۔ ایش‍ور ارتھات برہم۔ یہ برہم یگی سمپن ہوتا ہے نتیہ سندھیا وندن,سوادھیائے تتھا ویدپاٹھ کرنے سے۔ اسکے کرنے سے رشیوں کا رن ارتھات'رشی رن'چکتا ہوتا ہے۔ اس سے برہم چریہ آشرم کا جیون بھی پش‍ٹ ہوتا ہے۔
(2)دیویگی:دیویگی جو سنتسنگ تتھا اگن ہوتر قرم سے سمپن ہوتا ہے۔ اسکے لئے ویدی میں اگنی جلاکر ہوم کیا جاتا ہے یہی اگن ہوتر یگی ہے۔ یہ بھی سندھکال میں گائتری چھند کے ساتھ کیا جاتا ہے۔ اسے کرنے کے نیم ہے۔ اس سے'دیو رن'چکتا ہوتا ہے۔

ہون کرنے کو'دیویگی'کہا جاتا ہے۔ ہون میں سات پیڑوں کی سمدھائیں(لکڑیاں)سب سے اپیکت ہوتیں ہیں عام,بڑ,پیپل,ڈھاک,جانٹی,جامن اور شمّی۔ ہون سے شدھتا اور سکاراتمکتا بڑھتی ہے۔ روگ اور شوق مٹتے ہیں۔ اس سے گرہستھ جیون پشٹ ہوتا ہے۔
(3)پتریگی:ستیہ اور شردھا سے کئے گئے قرم شرادھ اور جس قرم سے ماتا,پتا اور آچاریہ ترپت ہو وہ ترپن ہے۔ ویدانسار یہ شرادھ ترپن ہمارے پروجوں,ماتا,پتا اور آچاریہ کے پرتی سمان کا بھاوٴ ہے۔ یہ یگی سمپن ہوتا ہے سنتانوتپتی سے۔ اسی سے'پت رن'بھی چکتا ہوتا ہے۔

(4)ویشودیویگی:اسے بھوت یگی بھی کہتے ہیں۔ پنچ مہا بھوت سے ہی مانو شریر ہے۔ سبھی پرانیوں تتھا ورشوں کے پرتی کارنا اور کرتویہ سمجھنا انہیں ان جل دینا ہی بھوت یگی یا ویشودیو یگی کہلاتا ہے۔ ارتھات جو کچھ بھی بھوجن ککش میں بھوجنارتھ سدھ ہو اسکا کچھ انش اسی اگنی میں ہوم کریں جس سے بھوجن پکایا گیا ہے۔ پھر کچھ انش گائے,کتے اور کووے کو دیوے۔ ایسا وید پران کہتے ہیں۔
(5)اتتھی یگی: اتتھی سے ارتھ مہمانوں کی سیوا کرنا انہیں ان جل دینا۔ اپنگ,مہلا,ودیارتھی,سنیاسی,چکتسک اور دھرم کے رکشکوں کی سیوا سہایتا کرنا ہی اتتھی یگی ہے۔ اس سے سن یاس آشرم پشٹ ہوتا ہے۔ یہی پنیہ ہے۔ یہی ساماجک کرتویہ ہے۔

انتت: اکت5یگیوں کے ہی پرانوں میں انیکوں پرکار اور اپ پرکار ہو گئے ہے جن کے الگ الگ نام ہے اور جنہیں کرنے کی ودھیاں بھی الگ الگ ہے کنتو مکھیت:یہ5یگی ہی مانے گئے ہے۔

اسکے علاوہ اگن ہوتر,اشو میدھ,واجپییہ,سومیگی,راجسویہ اور اگنچین کا ورنن یجروید میں ملتا ہے کنتو انھیں آج جس روپ میں کیا جاتا ہے پورنت: انچت ہے۔یہاں لکھے ہوئے یگی کے علاوہ انیہ کسی پرکار کے یگی نہیں ہوتے۔

(اس لیکھ میں ویکت وچار/وشلیشن لیکھک کے نجی ہیں۔ اس میں شامل تتھیہ تتھا وچار/وشلیشن ویبدنیا کے نہیں ہیں اور ویبدنیا اسکی کوئی ذمیداری نہیں لیتی ہے)


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation