Loading...
پنا پہننے سے سرپ بھے نہیں رہتا...پڑھیں18اور بھی چونکانے والے راج| Webdunia Hindi

پنا پہننے سے سرپ بھے نہیں رہتا...پڑھیں18اور بھی چونکانے والے راج


پنا بدھ گرہ کاہے۔ اسے انیک ناموں سے جانا جاتا ہے جیسے سنسکرت میں مرکت منی,فارسی میں جرمن,ہندی میں پنا اور انگریجی میں ایمرالڈ۔ یہ گہرے سے ہلکے ہرےکا ہوتا ہے۔ یہ ادھکتر دکشن مہاندی,ہمالیہ,گرنار اور سوم ندی کے پاس پایا جاتا ہے۔ اس رتن کو دھارن کرنے والا سوبھاگیہ شالی ہوتا ہے۔

پنا مکھیت5رنگوں میں پایا جاتا ہے۔ طوطے کے پنکھ کے سمان رنگ والا,پانی کے رنگ جیسا,سریس کے پشپ کے رنگوں والا,میورپنکھ جیسا اور ہلکے سندل پشپ کے سمان ہوتا ہے۔ پنا اتینت نرم پتھر ہوتا ہے تتھا اتینت مولیہ وان پتھروں میں سے ایک ہے۔ رنگ,روپ,چمک,وزن,پاردرشتا کے انوسار اسکا مولیہ نردھارت ہوتا ہے۔
*یہ رتن500رپئے کیریٹ سے5ہزار رپئے کیریٹ تک آتا ہے۔ اس رتن کو دھارن کرنے سے انشچتتا نشچتتا میں بدل جاتی ہے۔ ودیارتھی ورگ یدی پنا پہنے تو بدھی تیکشن بنتی ہے۔

*یہ روگیوں کے لئے بلوردھک,آروگیدایک ایوں سکھ دینے والا ہوتا ہے۔

*جس گھر میں یہ رتن ہوتا ہے,وہاں ان دھن کی وردھی,سیوگیہ سنتان تتھا بھوت پریت کی بادھا شانت ہوتی ہے۔ سرپ بھے نہیں رہتا۔

*نیتر روگوں میں بھی یہ اتینت لابھکاری ہوتا ہے۔ اس رتن کو5منٹ تک پرات ایک گلاس پانی میں گھمائیں پھر آنکھوں پر چھٹکا جائے تو نیتر روگ میں فائدہ ہوتا ہے۔
*پنا یدی متھن لگن والے دھارن کریں تو پریوارک پریشانیوں سے راحت مل سکتی ہے۔ ماتا کا سواستھیہ ٹھیک رہیگا۔ جنتا سے سمبندھت کاریوں میں سپھلتا ملے گی۔

*کنیا لگن والے ویکتی بھی پنا پہن کر راجیہ,ویوپار,پتا,نوکری,شاسکیہ کاریوں میں لابھ پا سکتے ہیں۔ یدی کنیا لگن والے بیروزگار ہیں,تو روزگار کے اوسر بڑھیں گے۔
*یدی کسی کے جنم لگن میں بدھ6, 8, 12ویں بھاوٴ میں ہو تو وہ پنا پہن سکتے ہیں۔

*بدھ یدی نیچ مین راشی کا ہو تو وہ بھی پنا پہن سکتے ہیں۔

*یدی بدھ دھنیش ہوکر نوم بھاوٴ میں ہو,ترتییش ہوکر دشم بھاوٴ میں ہو,چترتھیش سکھیش ہوکر آئے ایکادش ستھان میں ہو تو پنا پہننا اتینت لابھکاری ہوتا ہے۔ یہ آئے میں آشچریہ جنک وردھی کرتا ہے۔

*بدھ یدی سپتمیش ہوکر دوسرے بھاوٴ میں ہو نومیش ہوکر چترتھ بھاوٴ میں ہو,ایکادشیش ہوکر چھٹھے بھاوٴ میں ہو تو پنا اوشیہ پہننا چاہئیے۔ اس سے مانسک پیڑائیں دور ہوتی ہیں۔

*یدی بدھ شبھ ستھان کا سوامی ہوکر اشٹم بھاوٴ میں ہو تو پنا پہننا شبھ رہتا ہے۔ آروگیہ کے لئے یہ وردان ثابت ہوگا۔

*یدی بدھ کی مہادشا یا انتردشا چل رہی ہو تو پنا اوشیہ پہنیں۔10دشاؤں سے صرف خوشیاں ہی برسینگی۔

*یدی جنم کنڈلی میں شبھ بھاوٴ2, 3, 4, 5, 7, 9, 10 , 11ویں بھاوٴ کا سوامی ہوکر چھٹھے بھاوٴ میں ہو تو پنا پہننا شریشٹھ رہیگا۔ یہ ویوپار میں چمکدار سپھلتا دیگا۔

*یدی بدھ,منگل,شنی,راہو یا کی تو کے ساتھ ستھت ہو تو پنا اوشیہ پہننا چاہئیے۔ پراکرم اور ایشوریہ ملیگا۔

*یدی بدھ پر شترو گرہوں کی درشٹی ہو تو پنا اوشیہ پہننا چاہئیے۔ شترؤں کا سمول نعش ہوگا۔

*بدھ یدی لگنیش ہوکر چترتھ,پنچم یا نوم بھاوٴ میں شبھ گرہوں کے ساتھ ہو تو پنا ہتکر رہیگا۔

*پنا ان ویکتیوں کو بھی پہننا چاہئیے جو ویوپاری ہوں,گنت سے سمبندھت کاریہ کرنے والے ہوں یا سیلسمین ہوں۔ ایسے ویکتیوں کو پنا اتم پربھاؤ دیکر لابھانوت کریگا۔
*پنا بدھوار کے دن اشلیشا,جییشٹھا یا ریوتی,نکشتر ہو اس دن سوریودیہ سے لگ بھگ10بجے تک پنا پہن سکتے ہیں۔ پنا سدیو سورن کی دھاتو میں شبھ گھڑی میں بناکر ہی پہنیں۔ پنا کم سے کم3کیریٹ کا ہونا چاہئیے و اس سے ادھک ہو تو اتم رہیگا۔



 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation