Loading...
رتن دھارن کرنے جا رہے ہیں تو رکیے,پہلے پڑھیں لیجیے یہ وشیش جانکاری۔Gemstones Astrology | Webdunia Hindi

رتن دھارن کرنے جا رہے ہیں تو رکئے,پہلے پڑھ لیجیے یہ وشیش جانکاری

* دھارن کرنے سے پہلے جانیں اسکا صحیح ماپ اور صحیح سمیہ
نو گرہوں میں کسی بھی گرہ کے کمزور ہونے پر جیوتشی اکثر رتن پہننے کی صلاح دیتے ہیں۔ لیکنمیں پرتیک رتن کے دھارن کرنے کے لئے ایک نشچت ماپ تے کیا گیا ہے۔ ات نشچت ماپ کاکرنا ہی لابھپرد ہوتا ہے,اس سے کم یا ادھک کا نہیں۔

آئیے جانیں رتنوں کا سکاراتمک پربھاؤ پانا ہے تو جانئے رتن دھارن کرنے کے یہ صحیح ماپ و صحیح سمیہ...

(رتن)- یہ جتنا بڑا دھارن کیا جائے اتنا ہی اتم ہوتا ہے۔3رتی سے کم وزن کا مانکیہ دھارن کرنا نشکریہ ہوتا ہے تتھا مانکیہ جڑے جانے والی سونے کی انگوٹھی کا وزن5رتی سے کم نہیں ہونا چاہئیے۔ مانکیہ کا پربھاؤ انگوٹھی میں جڑانے کے سمیہ سے4ورشوں تک رہتا ہے,تدپرانت دوسرا مانکیہ جڑوانا چاہئیے۔

موتی(چندر رتن)- انگوٹھی میں دھارن کرنے کے لئے4رتی کا شریشٹھ موتی لینا چاہئیے۔ اسکے لئے انگوٹھی بھی سونے یا چاندی کی ہونی چاہئیے۔ انیہ دھاتو کی نہیں۔ انیہ دھاتو کی انگوٹھی ہونے سے لابھ کے بدلے ہانی ہونے لگتی ہے۔ چاندی کی انگوٹھی کا وزن بھی4رتی سے کم نہیں ہونا چاہئیے۔

مونگا(منگل رتن) -کم سے کم8رتی کے مونگے کو کم سے کم6رتی والے وزن کے سونے کی انگوٹھی میں مڑھوانا چاہئیے,وزن اس سے کم نہ ہو,ادھک ہو تو شریشٹھ ہے۔ انگوٹھی کے مونگے کا پربھاؤ اسے انگوٹھی میں جڑوانے کے دن سے3ورش3دن تک رہتا ہے,اسکے بعد دوسرا نیا مونگا دھارن کرنا چاہئیے۔

پنا(بدھ رتن)- 3رتی سے چھوٹا پنا کم پربھاوشالی, 3سے6رتی کا پنا مدھیم پربھاوشالی و6رتی سے بڑا پنا ادھک پربھاوشالی مانا گیا ہے۔ اسے بھی سونے کی ہی انگوٹھی میں دھارن کرنا چاہئیے۔ اسکا پربھاؤ انگوٹھی میں جڑانے کے دن سے3ورش تک رہتا ہے۔ اسکے بعد دوسرا پنا دھارن کرنا چاہئیے۔

پکھراج(برہسپتی رتن)- 4رتی سے کم وزن کا پکھراج پھلدایی نہیں ہوتا۔ اسے بھی سونے یا چاندی کی انگوٹھی میں ہی دھارن کرنا چاہئیے۔ انگوٹھی دھارن کرنے کے دن سے پکھراج کا پربھاؤ4سال3ماہ18دن تک رہتا ہے۔ تتپشچات دوسرا نیا پکھراج دھارن کرنا چاہئیے۔

ہیرا(شکر رتن)- 7رتی یا اس سے بھاری سونے کی انگوٹھی میں1رتی سے بڑا ہیرا جڑواکر پہننے سے پربھاوشالی ہوتا ہے انیتھا نہیں۔ ہیرا جتنا ہی بڑا ہوگا اتنا ہی پربھاوشالی ہے۔ اسکے لئے سونے کی ہی انگوٹھی ہونی چاہئیے۔ ہیرا دھارن کرنے کے دن سے7ورشوں تک پربھاوشالی رہتا ہے,تتپشچات نشکریہ ہو جاتا ہے۔ اسکے بعد دوسرا ہیرا دھارن کرنا چاہئیے۔

نیلم(شنی رتن)-نیلم کم سے کم4رتی وزن کا یا اس سے ادھک شریشٹھ پربھاؤ والا ہوتا ہے۔ نیلم کو پنچ دھاتو یا لوہے کی انگوٹھی میں دھارن کرنا چاہئیے۔ ویسے سونے کی بھی انگوٹھی میں دھارن کیا جا سکتا ہے۔ نیلم دھارن کرنے کے دن سے5ورشوں تک پربھاوشالی رہتا ہے,تتپشچات دوسرا شریشٹھ نیلم دھارن کرنا چاہئیے۔

گومیدک(راہو رتن)- 4رتی سے کم وزن کا گومیدک تتھا4رتی سے کم وزن کی انگوٹھی بھی نشکریہ ہوتی ہے۔ یہ دھارن کرنے کے دن سے3ورشوں تک پربھاؤ کرتا ہے,تتپشچات دوسرا گومیدک دھارن کرنا چاہئیے۔

لہسنیاں/ویدوریہ(کی تو رتن)-کم سے کم4رتی کے وزن کی ویدوریہ منی(لہسنیاں)کو کم سے کم7رتی وزن کی پنچدھاتو یا لوہے کی انگوٹھی میں مڑھواکر دھارن کرنا چاہئیے۔ کسی انیہ دھاتو کی انگوٹھی میں نہیں,کسی بھی دشا میں انگوٹھی7رتی سے کم و ویدوریہ4رتی سے کم نہیں ہونا چاہئیے۔ یہ پہننے کے دن سے3ورشوں تک پربھاوشالی رہتا ہے۔ اسکے بعد نشکریہ ہو جاتا ہے,تتپشچات دوسرا لہسنیاں دھارن کرنا چاہئیے۔

ALSO READ:ان رتنوں سے ملیگا گرہوں کا شبھ پربھاؤ,آپ بھی جانئے...

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation