Loading...
ان رتنوں سے ملیگا گرہوں کا شبھ پربھاؤ,آپ بھی جانئے...۔wearing the Gems | Webdunia Hindi

ان رتنوں سے ملیگا گرہوں کا شبھ پربھاؤ,آپ بھی جانئے...

wearing the Gems
 
چاروں طرف سے سپھلتا پانا ہے تو ایسے پہنیں رتن... 
 
سوریہ گرہ:  
سوریہ کو شکتی شالی بنانے میں مانکیہ کا پرامرش دیا جاتا ہے۔3رتی کے مانک کو سورن کی انگوٹھی میں,انامکا انگلی میں رویوار کے دن پشییوگ میں دھارن کرنا چاہئیے۔ 
 
چندر گرہ:  
چندر کو موتی پہننے سے شکتی شالی بنایا جا سکتا ہے,جو2, 4یا6رتی کی چاندی کی انگوٹھی میں شکل پکش سوموار روہنی نکشتر مے دھارن کرنا چاہئیے۔
 
منگل گرہ: >  
منگل کو شکتی شالی بنانے کے لئے مونگے کو سونے کی انگوٹھی میں5رتی سے بڑا,منگلوار کو انورادھا نکشتر میں سوریودیہ سے1گھنٹے بعد تک کے سمیہ میں پہننا چاہئیے۔
 
بدھ گرہ:>  
بدھ کا پردھان رتن پنا ہوتا ہے جو ادھکانش روپ میں پانچ رنگوں میں پایا جاتا ہے۔ ہلکے پانی کے رنگ جیسا,طوطے کے پنکھوں کے سمان رنگ والا,سرس کے پھول کے رنگ کے سمان,سیڈل پھول کے سمان رنگ والا,میور پنکھ کے سمان رنگ والا۔ اس میں انتم میور پنکھ کے سمان رنگ والا شریشٹھ مانا جاتا ہے,کنتو یہ چمکیلا اور پاردرشی ہونا چاہئیے۔ کم سے کم6رتی وزن کا پنا سب سے چھوٹی انگلی میں پلیٹنم یا سونے کی انگوٹھی میں بدھوار کو پرات:کال اترا پھالگنی نکشتر میں دھارن کرنا چاہئیے۔
 
گرو گرہ:  
گرو(برہسپتی)کے لئے پکھراج5, 6, 9یا11رتی کا سونے کی انگوٹھی میں ترجنی انگلی میں گرو پشیہ یوگ میں سایں سمیہ دھارن کرنے کا پرامرش گرنتھوں میں اپلبدھ ہوتا ہے۔
 
شکر گرہ:
 
شکر گرہ کو شکتی شالی بنانے کے لئے ہیرا(کم سے کم2کیریٹ کا)مرگشرا نکشتر میں بیچ کی انگلی میں دھارن کرنا چاہئیے۔
 
شنی گرہ:
 
شنی گرہ کی شانتی کے لئے نیلم3, 6, 7یا10رتی کا مدھیما انگلی میں شنیوار کو شرون نکشتر میں پنچدھاتو کی انگوٹھی میں دھارن کرنا چاہئیے۔
 
راہو گرہ:
 
راہو کے لئے6رتی کا گومید اترا پھالگنی نکشتر میں بدھوار یا شنیوار کو دھارن کرنا چاہئیے۔ اسے پنچدھاتو میں تتھا مدھیما انگلی میں پہننا چاہئیے۔
 
کی تو گرہ:
 
کی تو کے لئے6رتی کا لہسن یا گرو پشیہ یوگ میں گرووار کے دن سوریودیہ سے پورو دھارن کرنا چاہئیے۔ اسے بھی پنچدھاتو میں تتھا مدھیما انگلی میں پہننا چاہئیے۔



 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation