Loading...
رتن پہن رہے ہیں تو رک جائیے,پہلے اسے پڑھیے۔gemstone in astrology | Webdunia Hindi

رتن پہن رہے ہیں تو رک جائیے,پہلے اسے پڑھیے


کئی ویکتیوں کوکرنے کا بڑا شوق ہوتا ہے۔ کچھ تتھاکتھت جیوتشی بھی انکے اس شوق سے اتردائی ہوتے ہیں جن کا رتن وکریتاؤں سے بڑا گھنشٹھ سمبندھ ہوتا ہے۔ میں نے دیکھا ہے که جب میں کسی متر کو رتن نہ دھارن کرنے کا پرامرش دیتا ہوں تو انمیں سے کچھ آشچریچکت ہو جاتے ہیں,وہیں کچھ مایوس ہو جاتے ہیں۔
سامانیت: جیوتشیگن راشی رتن,لگنیش کا رتن, ہیتوکے رتن دھارن کرنے کی صلاح دیتے ہیں۔ ورتمان سمیہ میں لاکیٹ کے روپ میں ایک نیا فیشن چل پڑا ہے جسمیں لگنیش,پنچمیش و و نومیش کے رتن ہوتے ہیں۔ میرے انوسار ایسا کرنا انچت ہے۔
رتنوں کے دھارن کرنے میں وشیش ساودھانی برتنی چاہئیے۔ کسی رتن کو دھارن کرنے سے پورو اسکے ادھپتی گرہ کی جنم پتر کا میں ستھتی ایوں انیہ گرہوں کے ساتھ اسکے سمبندھ کا گہنتا سے پریکشن کرنا چاہئیے,بھلے ہی وہ رتن لگنیش یا راشپتی کے ہی کیوں نہ ہوں۔

یہ بھی دیکھنا آوشیک ہے که جس گرہ کا رتن آپ دھارن کر رہے ہیں,وہ جنم پتر کا میں کس پرکار کے یوگ کا سرجن کر رہا ہے یا کس گرہ کی ادھشٹھت راشی کا سوامی ہے۔ یدی جنم پتر کا میں ایکادھک رتنوں کے دھارن کی ستھتی بن رہی ہو تو ورجت رتنوں کا بھی پورن دھیان رکھنا اتیاوشیک ہے۔

کے انوسار گرہمیتری کی رتن دھارن میں مہتوپورن بھومکا ہوتی ہے۔ یہ سروتھا غلط دھارنا ہے که رتن سدیو گرہ کی شانتی کے لئے دھارن کیا جاتا ہے۔ واستوکتا اس سے ٹھیک وپریت ہے۔ رتن ہمیشہ شبھ گرہ کے بل میں وردھی کرنے کے لئے دھارن کیا جاتا ہے۔ انشٹ گرہ کی شانتی کے لئے اس گرہ کے رتن کا دان کیا جاتا ہے۔

کچھ رتن آوشیکتاانوسار گرہشانتی کے اپرانت الپ سمیا‍ودھی کے لئے دھارن کئے جاتے ہیں جن کا نرنیہ جنم پتر کا کے گہن پریکشن کے اپرانت کیا جاتا ہے۔ ات: رتن دھارن کرنے کے پورن اتینت ساودھانی رکھتے ہوئے کسی ودوان جیوتشی سے جنم پتر کا کے گہن پریکشن کے اپرانت ہی رتن دھارن کرنا چاہئیے انیتھا لابھ کے س‍تھان پر ہانی ہو سکتی ہے۔

نوٹ: اس لیکھ میں ویکت وچار/وشلیشن لیکھک کے نجی ہیں۔ اس میں شامل تتھیہ تتھا وچار/وشلیشن ویبدنیا کے نہیں ہیں اور ویبدنیا اسکی کوئی ذمیداری نہیں لیتی ہے۔
-جیوترود پں ہیمنت رچھاریا
پراربدھ جیوتش پرامرش کیندر
سمپرک:[email protected]

سابھار: جیوتش:ایک رہسیہ


 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation