Loading...
دھن کی ہر سمسیا دور کر دینگے لہسن کے یہ چمتکارک ٹوٹکے| Webdunia Hindi

دھن کی ہر سمسیا دور کر دینگے لہسن کے یہ چمتکارک ٹوٹکے

کا پر یوگ کھانے کا سواد اور مہک بڑھانے کے لئے بھی کیا جاتا ہے,اور چھوٹی موٹی صحت سمسیاؤں میں بھی یہ کافی کارگر ہوتا ہے۔ لیکن آپنے شائد ہی کبھی سنا ہو,که لہسن کی چھوٹی کلیاں آپکیسمبندھی سمسیاؤں کو دور کر,آپ کو امیر بھی بنا سکتی ہیں۔ کئی لوگوں کے ساتھ یہ سمسیا ہوتی ہے که محنت کرنے کے بعد بھی وہ سپھلتا اور دھن نہیں ملتا,جو ملنا چاہئیے۔ لیکن لہسن آپکی اس سمسیا کو حل کر سکتا ہے۔
جی ہاں,بھلے ہی آپ کو حیرانی ہو رہی ہو,لیکن نیچے بتائے جا رہے لہسن کے ٹوٹکوں کو جان کر اور آجماکر آپ کو ضرور یقین ہو جائیگا که چھوٹا سا لہسن دھن کی سمسیاؤں میں آپکے لئے کتنا کارگر ثابت ہو سکتا ہے۔ جانئے لہسن کے ایسے ٹوٹکے,جو آپ کو مالامال کر سکتے ہیں-



1. کے دن اپنے پرس میں لہسن کی ایک کلی رکھ لیں۔ اس کلی کو چاہیں تو ہر شنیوار بدل دیں۔ ایسا کرنے سے آپ کو کبھی بھی دھن کی کمی نہیں ہوگی۔
2.یدی آپکے پاس بھی پیسہ نہیں ٹک رہا اور جلدی جلدی خرچ ہوتا ہے,تو اپنے گھر دوکان میں جو بھی تجوری رکھی ہو,اس میں ایک لہسن کو کپڑے میں لپیٹ کر رکھ دیں۔ اس سے دھن ٹکا رہیگا۔

3.دھن کی زیادہ تنگی ہے,تو لہسن کی دو کلیوں کو لال رنگ کے کپڑے میں باندھ کر ایک پوٹلی بنا لیں اور اس پوٹلی کو زمین میں دبا دیں۔ اس سے آپکے دھن میں زبردست وردھی ہوگی اور تنگی دور ہو جائیگی۔
4.ویوپار میں اگر لگاتار گھاٹا ہو رہا ہے,تو لہسن کی5-7کلیوں کو ایک کپڑے میں باندھ لیں اور اپنے دوکان,آفس یا فیکٹری کے مکھیہ دروازے پر ٹانگ دیں۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation