Loading...
پوجا سپاری کے10ایسے اپائے,جو بدل دینگے آپکے مصیبت کے دن,پڑھیں ضرور... | Webdunia Hindi

پوجا سپاری کے10ایسے اپائے,جو بدل دینگے آپکے مصیبت کے دن,پڑھیں ضرور...


جب سپاری کی ودھوت پوجا کی جاتی ہے تو وہ چمتکاری ہو جاتی ہے۔ اگر آپ اس چمتکاری سپاری کو ہمیشہ اپنے پاس رکھتے ہیں تو جیون میں کبھی بھی پیسوں کی تنگی نہیں رہتی ہے۔ آئیے جانیں سپاری کے10سٹیک اپائے...

1.پوجا کی سپاری پر جنیؤ چاکر جب پوجا جاتا ہے تو یہ اکھنڈت سپاری گوری گنیش کا روپ بن جاتی ہے۔ اس سپاری کو تجوری میں رکھنے پر گھر میں لکشمی ستھائی روپ سے نواس کرنے لگتی ہیں اور اس سے سوبھاگیہ آنے لگتا ہے۔

پوجا میں استعمال کی گئی سپاری کو تجوری میں رکھنا بھی لابھدائک ہوتا ہے۔ سپاری کو دھاگے میں لپیٹیں اور اکشت,کم کم لگاکر پوجا ضرور کر لیں۔ پوجا کرکے تجوری میں رکھی گئی سپاری بہت لابھدائک ہوتی ہے۔

3.ویوپار میں ترقی کے لئے بھی سپاری بہت سہایک ہوتی ہے۔ مانا جاتا ہے که شنیوار کی رات پیپل کے پیڑ کی پوجا کرکے سپاری اور اسکے ساتھ ایک روپے کا سکہ رکھیں۔ اگلے دن اس پیڑ کا پتّہ توڑکر لائیں اس پر سپاری رکھیں اور اسے اپنی تجوری میں رکھیں اس سے ویوپار میں بوڑھوتری ہوتی ہے۔

4.پان کا پتّہ رکھیں اس پر سندور میں گھی ملاکر سوستک بنائیں اور اس پتے پر کلاوے میں لپیٹی ہوئی سپاری رکھ کر پوجا کرنی چاہئیے۔ یہ اپائے گھر میں سپھلتا کے لئے دوار کھولتا ہے۔

5.اگر آپ کا کوئی کام بنتے بنتے رہ جاتا ہے یا آپ کو کسی کاریہ میں لگاتار اسفلتا مل رہی ہے تو جب بھی اس کاریہ کو کرنے جائے تو ایک لونگ اور سپاری اپنے پاس رکھ لیا کریں۔ کام کے سمیہ لونگ کو اپنے منھ میں رکھ لیں اور اسے چوسیں۔ سپاری گھر آنے کے بعد واپس گنیشجی کے فوٹو کے سامنے رکھ دیں۔ اس سے روکا ہوا کام یہ کینن پورا ہوگا۔

6.سپاری کو چاندی کی ڈبیہ میں عبیر لگاکر کسی بھی پورنما کے دن پوجا گھر میں رکھیں تو گھر میں منگل کاریہ جلدی ہوتے ہیں۔

7.ہلدی,کن کو اور چاول لگاکر سپاری پر مولی لپیٹیں اور اسے کسی بھی گرووار کو وشنو لکشمی مندر میں چھپاکر آ جائیں۔ اس سے
اوواہت کنیا کی شادی کے یوگ بنتے ہیں۔ جب رشتہ پکا ہو جائے تو سپاری کو شادی تک گھر میں رکھیں۔ پھر جلاشیہ میں وسرجت کر دیں۔

8.اگر گھر میں کوئی بھی مانگلک کاریہ ہو تو اسکے نروگھن سمپن ہونے کے لئے سپاری کو بول کر لال کپڑے میں باندھ کر چھپا دیں۔ جب کاریہ اچھے سے سمپن ہو جائے تو یہ سپاری کسی گنیش مندر میں جاکر رکھ دیں۔

9 .گھر سے جب کوئی تیرتھ یاترا پر جائے تو اسکے سکشل واپس آنے تک تلسی کے گملے میں سپاری گاڑ دیں۔ آنے پر اسے دھوکر کسی بھی مندر میں چڑھا دیں۔



اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation