Loading...
12جولائی2019کا راشی پھل اور اپائے۔Rashifal 12 July | Webdunia Hindi

12جولائی2019کا راشی پھل اور اپائے

*راشی انوسار آجمائیں,آج یہ شبھ اپائے...
میش راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:جپیں'اوم اں انگارکائے نم:۔'

: آج کا دن شبھ نہیں ہے۔ چھوٹے بھائی بہنوں سے متبھید ہو سکتے ہیں۔ آج کے دن ماتا کا آشیرواد پراپت کریں۔ ماتا کی صلاح سے آپکی چنتا دور ہوگی۔ سسرال میں کوئی دھارمک یا مانگلک کاریہ ہونے کی سنبھاونا ہے۔ آج کے دن واہن ساودھانی سے چلائیں,درگھٹنا کے یوگ بنتے ہیں۔ بھاگیہ تھوڑا کمزور رہیگا۔ من میں کئی پرکار کی چنتائیں بنی رہینگی۔ کاریہ شیتر میں کڑی محنت کرنا پڑیگی۔ نوکری میں اپنے سے بڑے ادھیکاری کے دوارہ ڈانٹ پھٹکار بھی لگ سکتی ہے۔
ورشبھ راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:جپیں'اوم شں شکرائے نم:۔'

آج کا بھوشیہ: آج کا دن شبھ ہے۔ دھن کے معاملوں میں آپ آج بہت ہی بھاگیہ شالی ہیں۔ آج آپ کا آتموشواس بہت بڑا ہوا رہیگا۔ چھوٹے بھائی بہنوں سے سہیوگ پراپت ہوگا۔ آج گھر میں کوئی دھارمک انوشٹھان ہونے کے یوگ ہیں۔ جیون ساتھی کے دوارہ کوئی دھارمک پوجن پاٹھ کیا جائیگا۔ ویوسائے میں دھن سے سمبندھت سپھلتا پراپت ہوگی۔ کاریہ شیتر میں پدونتی ہونے کے یوگ ہیں۔ پریوار میں آنندپورن واتاورن بنا رہیگا۔ پریوار کے سدسیوں کے دوارہ آپ کو بھرپور سہیوگ پراپت ہوگا۔ پریم پرسنگ میں سپھلتا پراپت ہوگی۔
متھن راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:جپیں'اوم راں راہوے نم:۔'

آج کا بھوشیہ: آج کا دن سامانیہ ہے۔ من میں کسی بات کو لیکر اسمنجس رہیگا۔ دماغ ستھر رہیگا۔ سنتان کے کسی وشیش کاریہ کو لیکر دھن خرچ ہو سکتا ہے جسکے کارن من میں تناؤ رہیگا۔ آج کے دن سواستھیہ کا دھیان رکھیں,پیٹ سمبندھی کوئی تکلیف ہو سکتی ہے۔ پریوار میں کسی بات کو لیکر متبھید ہو سکتے ہیں۔ اس کارن سے آپکے من میں چڑچڑاہٹ رہیگی۔ جیون ساتھی سے سامنجسیہ بناکر رکھیں۔ سسرال کی کسی بات کو لیکر پتنی سے وواد ہو سکتا ہے۔
کرک راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:جپیں'اوم برں برہسپتیے نم:۔'

آج کا بھوشیہ: آج کا دن آپکے لئے شبھ ہے۔ آج آپ کو کسی پرکار کی بڑی خوشخبری مل سکتی ہے جس سے آپ کا من پرسن رہیگا۔ ستھائی سمپتی کے یوگ اچھے بنتے ہیں۔ ماما پکش میں کوئی مانگلک کاریہ ہو سکتا ہے۔ آپکی سنتان کے لئے آج کا دن شبھ دن ہے۔ سنتان کی سپھلتا سے آپ گورو کی انوبھوتی کرینگے۔ پریم پرسنگ میں سپھلتا ملے گی۔ شترو آپکے پربھاؤ سے پراست ہو نگے۔ جیون ساتھی کا آپ کو پورا سہیوگ پراپت ہوگا۔ کسی پرکار کی سکھ سودھا والے بجلی اپکرن کو خریدنے میں دھن خرچ کرینگے۔
سنگھ راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:جپیں اوم اں انگارکائے نم:۔'

آج کا بھوشیہ: آج کا دن شبھ نہیں ہے۔ آج آپکے من میں تناؤ رہیگا۔ ماتا کا سمان کریں اور انکی صلاح مانیں۔ ماتا سے وواد نہ کریں۔ سنتان کے وچار سنیں۔ سنتان کی سمسیا سننے ایوں اسکو حل کرنے کا پریاس کریں۔ ستھائی سمپتی کو لیکر وواد ہو سکتا ہے۔ پریوار میں سامنجسیہ بنائے رکھیں,قانونی معاملوں میں پریشانی ہو سکتی ہے۔ کسی پرکار کا مہتوپورن نرنیہ نہ لیں۔ کسی پرکار کی یاترا کرنے سے بچیں۔
کنیا راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:جپیں'اوم شں شنیشچرائے نم:۔'

آج کا بھوشیہ: آج کا دن شبھ ہے۔ آج آپ بہت پربھاوشالی رہینگے۔ چھوٹے بھایئوں کا پورن سہیوگ پراپت ہوگا۔ ماتا کی صلاح مانیں,آپ کو لابھ پراپت ہوگا۔ جیون ساتھی سے آپکے مدھر سمبندھ بنے رہینگے۔ ایک دوسرے کے پرتی سمان بڑھیگا۔ پریوار کے ساتھ کہیں بھرمن پر جا سکتے ہیں۔ پریم پرسنگ میں سپھلتا پراپت ہوگی۔ ویوسائے میں اتروتر وردھی ہوگی۔ نوکری پیشہ لوگوں کی پدونتی ہو سکتی ہے۔ کسی پرکار کی مہتوپورن یاترا ہو سکتی ہے۔
تلا راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:جپیں'اوم راں راہوے نم:۔'

آج کا بھوشیہ:آج کا دن سامانیہ ہے۔ دھارمک کاریوں میں دھن خرچ ہوگا۔ آج آپ کا من تناؤپورن رہیگا۔ سکھ سودھا کے کاریوں میں دھن خرچ ہوگا۔ کسی بات کو لیکر بڑے بھائی بہنوں سے وواد ہو سکتا ہے۔ کاریہ شیتر میں استھرتا بنی رہیگی۔ چنتا کے کارن من میں اتساہ کی کمی ایوں تھکان محسوس ہوگی۔ جیون ساتھی سے سامنجسیہ بناکر رکھیں۔ کسی پرکار کا وواد نہ کریں۔ وواد ہونے کی آشنکا ہے۔ قانون سمبندھی کاریوں کے لئے دن شبھ نہیں ہے۔
ورشچک راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:جپیں'اوم برں برہسپتیے نم:۔'

آج کا بھوشیہ: آج کا دن بہت ہی شبھ ہے۔ آج آپکی کوئی مہتوپورن اچھا پورن ہو سکتی ہے۔ آج آپ کو سمان پراپت ہوگا۔ رکا ہوا دھن پن: ملنے کے یوگ ہیں۔ ستھائی سمپتی کے اچھے یوگ بنتے ہیں۔ جیون میں سکھ سودھائیں پراپت ہونگی۔ سنتان سے پریم ایوں سمان پراپت ہوگا۔ سسرال سے بھی لابھ پراپت ہوگا۔ کرمکشیتر میں سپھلتا ملے گی۔ دھن کی اتروتر وردھی ہوگی۔ آئے کے نئے نئے سادھن بنینگے۔ سماج ایوں پریوار میں سمان پراپت ہوگا۔
دھنو راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:جپیں'اوم اں انگارکائے نم:۔'

آج کا بھوشیہ :آج کا دن شبھ نہیں ہے۔ من میں اسنتوش بنا رہیگا۔ ویرتھ کے چنتاجنک وچار من میں آتے رہینگے۔ سر سے سمبندھت روگ ہو سکتا ہے۔ گھر میں کسی بات کو لیکر وواد ہو سکتا ہے۔ سنتان اور آپکے وچار کسی وشیہ پر الگ ہونے سے متبھید ہو سکتا ہے۔ جیون ساتھی کی باتوں کا سمان کریں ایوں انکی صلاح مانیں,آپ کو لابھ ملیگا۔ سسرال پکش کی ویرتھ نندا نہ کریں۔ اس سے جیون ساتھی سے وواد ہو سکتا ہے۔ دھن آگمن میں رکاوٹ آنے کے یوگ ہیں۔
مکر راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:جپیں'اوم اں انگارکائے نم:'

آج کا بھوشیہ:آج کا دن بہت شبھ ہے۔ آج ماتا کا آشیرواد اوشیہ پراپت کریں۔ ماتا کے بھاگیہ سے آپ کو سکھ سمپتی ایوں دھن کا لابھ پراپت ہوگا۔ گھر میں کوئی مانگلک کاریہ ہونے کے یوگ ہیں۔ سنتان کے کہیں باہر جانے کے یوگ ہیں۔ پتاجی کا سہیوگ پراپت ہوگا۔ پتاجی کے سواستھیہ کا دھیان رکھیں۔ انکا سواستھیہ بگڑ سکتا ہے۔ جیون ساتھی کا آپ پر پربھاؤ رہیگا ات: ویرتھ کا وواد نہ کریں۔ جیون ساتھی کے بھاگیہ سے دھن کا لابھ پراپت ہوگا۔
کمبھ راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:جپیں'اوم شں شکرائے نم:'

آج کا بھوشیہ: آج کا دن سامانیہ ہے۔ آج من میں ویرتھ کی چنتا رہیگی۔ من میں استھرتا رہیگی تتھا نرنیہ لینے میں اسمنجس بنا رہیگا۔ سنتان کا سمیہ بہت پربھاوشالی ہے ات: سنتان کی صلاح مانیں ایوں وواد نہ کریں۔ گپت شترؤں کا پربھاؤ رہیگا تتھا سواستھیہ میں بھی پریشانی رہیگی۔ جیون ساتھی ایوں سنتان کی صلاح مانیں,آپ کو لابھ پراپت ہوگا۔ تناؤ کے کارن سسرال میں بھی ویرتھ وواد ہو سکتا ہے۔ کرودھ پر نینترن رکھیں ایوں سنیم سے کام لیں۔
مین راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:جپیں'اوم اں انگارکائے نم:'

آج کا بھوشیہ: آج کا دن بہت شبھ ہے۔ آج آپکے من میں پرسنتا رہیگی۔ رکے ہوئے کاریہ بنتے جا ئینگے۔ پہلے دیا ہوا دھن پن: ملنے کے یوگ ہیں۔ سنتان کا شبھ سمیہ ہے۔ ماتا کے بھاگیہ سے لابھ پراپت ہوگا۔ جیون ساتھی ایوں سنتان کا پورن سہیوگ پراپت ہوگا۔ سسرال پکش سے بھی سہیوگ پراپت ہوگا۔ کسی دھارمک ستھل کی یاترا کے یوگ بنتے ہیں۔ دھرم قرم و بھگوان کے چنتن میں سمیہ ویتیت ہوگا۔ کاریہ شیتر میں ستھایتو پراپت ہوگا۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation