Loading...
17جولائی2019کا راشی پھل اور اپائے۔Daily Horoscope | Webdunia Hindi

17جولائی2019کا راشی پھل اور اپائے

rashi

* 17
جولائی کا راشی پھل:آج کس راشی کے چمکینگے ستارے...

میش راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:-'جپیں اوم گھرنی سوریائے نم'

آج کا بھوشیہ:-آج کا دن سامانیہ ہے۔ من میں اشانتی رہیگی ایوں آتموشواس کی کمی محسوس کرینگے بھایئوں کا سہیوگ نہیں پراپت ہوگا۔ کسی بات کو لیکر پریوار میں وواد کی ستھتی بن سکتی ہے۔ ماتا کا سہیوگ پراپت ہوگا۔ سنتان کا سہیوگ پراپت ہوگا۔

ورشبھ راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:-'جپیں اوم راں راہوے نم'
آج کا بھوشیہ:-آج کا دن شبھ ہے۔ پریوار میں خوشی کا ماحول رہیگا۔ بھایئوں کا سہیوگ پراپت ہوگا۔ سنتان پکش سے سہیوگ پراپت ہوگا۔ جیون ساتھی آپ کو کسی وشیہ میں اچت صلاح دینگے۔ صلاح سے آپ کو لابھ ملیگا۔ آئے کے سادھن مضبوط ہو نگے۔ ویوسائے میں نئی یوجناؤں کا لابھ ملیگا۔

متھن راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:-'جپیں اوم شں شکرائے نم'

آج کا بھوشیہ:-آج کا دن شبھ نہیں ہے۔ من میں استھرتا رہیگی۔ پرانی باتوں کو لیکر من میں تناؤ رہیگا۔ کسی وشیہ میں نرنیہ لینے میں پریشانی محسوس کرینگے۔ دھن ادھک خرچ ہونے سے من میں چنتا رہیگی۔ پیٹ سمبندھی روگ ہو سکتا ہے۔ جیون ساتھی سے وچاروں میں متبھید رہینگے۔ پرنتو ساودھانی رکھیں,نہیں تو وواد ہو سکتا ہے۔

کرک راشی کے لئے آج کا کلیانکری اپائے:-'جپیں اوم اں انگارکائے نم'

آج کا بھوشیہ:-آج کا دن شبھ ہے۔ من میں آتموشواس رہیگا۔ پرسنتاپوروک سبھی کاریہ کر پائیں گے۔ بھایئوں کا پورن سہیوگ پراپت ہوگا۔ ماتا کے بھاگیہ سے آپ کو لابھ پراپت ہوگا۔ سنتان کے لئے شبھ سمیہ ہے۔ سنتان پکش سے سمبندھت سبھی کاریہ پورن ہو نگے۔ جیون ساتھی کا پورن سہیوگ پراپت ہوگا۔ دونوں کے وچاروں میں سمانتا رہیگی۔
سنگھ راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:-'جپیں اوم برں برہسپتیے نم'

آج کا بھوشیہ:-آج کا دن سامانیہ۔ بھایئوں سے کم سہیوگ پراپت ہوگا۔ ماتا کا بھاگیہ شبھ ہے۔ اس سے آپکے سارے کاریہ سپھل ہو نگے۔ جیون ساتھی سے وچاروں میں متبھید رہیگا,وواد ہونے کی ستھتی ہے۔ سسرال پکش میں کوئی شبھ کاریہ ہونے کے یوگ ہیں۔ کاریہ شیتر میں ویستتا رہیگی۔ کسی بات کو لیکر پریوار میں متبھید ہو سکتا ہے۔
کنیا راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:-'جپیں اوم سوں سومائے نم'

آج کا بھوشیہ:-آج کا دن شبھ ہے۔ من پرسن رہیگا۔ بھایئوں کا سہیوگ پراپت ہوگا۔ ماتا کے سواستھیہ میں لابھ ہوگا۔ سنتان پکش سے سمبندھت کاریہ پورن ہو نگے۔ جیون ساتھی کا پورن سہیوگ ملیگا۔ کاریہ شیتر میں مضبوط ستھتی بنیگی۔

تلا راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:-'جپیں اوم بں بدھائے نم'
آج کا بھوشیہ:-آج کا دن شبھ نہیں ہے۔ من میں تناؤ ایوں استھرتا بنی رہیگی۔ گھر میں دھارمک کاریہ ہو نگے۔ بھایئوں کا سہیوگ کم پراپت ہوگا۔ ماتا کا سواستھیہ استھر رہیگا۔ سنتان پکش کے لئے یہ دن ٹھیک ہے۔ پیٹ سبندھی سمسیائیں بنی رہینگی۔

ورشچک راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:-'جپیں اوم اں انگارکائے نم'

آج کا بھوشیہ:-آج کا دن شبھ ہے۔ من میں پرسنتا رہیگی۔ دھارمک کاریوں میں رچی بنی رہیگی۔ پریوار میں آپ کا پربھاؤ بڑھیگا۔ بھایئوں کا سہیوگ پراپت ہوگا۔ جیون ساتھی سے سمبندھوں میں مدھرتا بنیگی۔ آئے کے سادھن بڑھیں گے۔
دھنو راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:-'جپیں اوم گھرنی سوریائے نم'

آج کا بھوشیہ:-آج کا دن شبھ نہیں ہے۔ من میں تناؤ بنا رہیگا۔ کاریوں میں نرنیہ لینے میں کٹھنائی آئیگی۔ جیون ساتھی سے بحث نہ کریں,وواد بڑھ سکتا ہے۔ گھر میں سامانیہ ستھتی رہیگی۔ سسرال میں کوئی کٹھنائی آ سکتی ہے۔

مکر راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:-'اوم بں بدھائے نم'
آج کا بھوشیہ:-آج کا دن بہت شبھ ہے۔ من پرسن رہیگا ایوں آتموشواس بنا رہیگا۔ دماغ ایوں شریر میں سفورتی رہیگی۔ پرانے رکے ہوئے کاریہ سمپن ہو نگے۔ گھر پریوار کا سہیوگ پراپت ہوگا۔ جیون ساتھی کا بھاگیہ انوکول ہے۔ جیون ساتھی کے بھاگیہ سے آپکے کاریوں میں سپھلتا ملے گی۔ ستھائی سمپتی کے یوگ اچھے بنتے ہیں۔ دھن کی ستھتی مضبوط ہوگی۔

کمبھ راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:-'جپیں اوم شں شنیشچرائے نم'
آج کا بھوشیہ:-آج کا دن شبھ نہیں ہے۔ من میں انجانا سا بھے بنا رہیگا۔ کاریہ کرنے میں اور جا کی کمی محسوس ہوگی۔ من میں آلسیہ بنا رہیگا۔ واہن ساودھانی سے چلائیں,درگھٹنا ہو سکتی ہے۔ ماتا کا سواستھیہ خراب رہیگا۔ جیون ساتھی سے ویچارک متبھید بنے رہینگے۔ کاریہ شیتر میں ویستتا رہیگی۔

مین راشی کے لئے آج کا کلیان کاری اپائے:-'جپیں اوم برں برہسپتیے نم'
آج کا بھوشیہ:-آج کا دن شبھ ہے۔ من میں پرسنتا بنی رہیگی۔ کاریہ کرنے میں آتموشواس بنا رہیگا۔ بھایئوں ایوں گھر پریوار کا سہیوگ بنا رہیگا۔ ماتا کے وچاروں کا سمان کریں۔ ماتا کے بھاگیہ سے آپ کو سپھلتا ملے گی۔ بھاگیہ انوکول ہے,نوکری میں پدونتی ہو سکتی ہے۔ ویوسائے والوں کو آرتھک لابھ ہوگا۔


 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation