Loading...
مئی2019ماسک راشی پھل:اس مہینے کس راشی کے چمکینگے ستارے,جانئے۔May Monthly Horoscope | Webdunia Hindi

مئی2019ماسک راشی پھل:اس مہینے کس راشی کے چمکینگے ستارے,جانئے

May Monthly Horoscope

* :کیا خاص لایا ہے یہ ماہ آپکے لئے,جانئے

میش: میش راشی والے جاتکوں کے لئے یہ ماہ آرتھک انتی والا رہیگا۔ ویوپار اچھا رہیگا۔ نوکری میں ادھیکاری ورگ سے تکلیف آئیگی۔ کرشی میں لابھ ملیگا۔ سواستھیہ میں سدھار ہوگا۔ ماتا کی تیرتھ یاترا ہوگی۔ راجنیتی سے کشٹ آئیگا۔ کسی اپنے والے سے دھوکا ملیگا۔

دی. 3, 18شبھ ہیں, 25اشبھ ہے۔
شری کرشن آرادھنا لابھپرد رہیگی۔

ورشبھ:ورشبھ راشی والے جاتکوں کے لئے یہ ماہ راجنیتک سپھلتا والا رہیگا۔ ویوپار مدھیم رہیگا۔ نوکری میں ٹھیک ٹھیک رہیگا۔ کرشی سامانیہ رہیگی۔ بہن کے پریوار میں تکلیف رہیگی۔ کسی کاریہ سے ودیش یاترا کے یوگ بنینگے۔ متر سے سہیوگ پراپت ہوگا۔

دی. 9, 24شبھ ہیں, 11اشبھ ہے۔
دیوی آرادھنا لابھپرد رہیگی۔

متھن: متھن راشی والے جاتکوں کے لئے یہ ماہ پریوارک کشٹ والا رہیگا۔ ویوپار اچھا رہیگا۔ نوکری میں انتی ہوگی۔ کرشی مدھیم رہیگی۔ پتا کے سواستھیہ میں تکلیف رہیگی۔ سماج سے کچھ لوگ آپکے ورودھ میں رہینگے۔ کسی وشیش یاترا کے یوگ بنینگے۔

دی. 12, 19شبھ ہیں, 28اشبھ ہے۔
گائتری منتر لابھدائک رہیگا۔

کرک:کرک راشی والے جاتکوں کے لئے یہ ماہ بھوتک سکھ والا رہیگا۔ ویوپار میں وردھی ہوگی۔ نوکری میں ساتھیوں سے سہیوگ پراپت ہوگا۔ کرشی میں اچھا لابھ ملیگا۔ پتنی کو شریرک کشٹ رہیگا۔ کسی انجان سے ملاقات ہوگی,جو فائدےمند ہوگی۔ ودیشی پونجی کمانے کا اوسر آئیگا۔

دی. 5, 23شبھ ہیں, 17اشبھ ہے۔
سوریہ آرادھنا لابھپرد رہیگی۔

سنگھ: سنگھ راشی والے جاتکوں کے لئے یہ ماہ آرتھک پریشانی والا رہیگا۔ ویوپار میں گھاٹا ہوگا۔ نوکری میں ستھان پرورتن کے ساتھ ادھیکاری ورگ سے پریشانی آئیگی۔ کرشی ٹھیک ٹھیک رہیگی۔ پتنی سے سہیوگ پراپت ہوگا۔ کسی استری سے دوستی پریشانی میں ڈال سکتی ہے,ساودھان رہیں۔

دی. 6, 27شبھ ہیں, 10اشبھ ہے۔
راہو کے جاپ لابھدائک رہینگے۔

کنیا:کنیا راشی والے جاتکوں کے لئے یہ ماہ سنتان کی انتی والا رہیگا۔ ویوپار اچھا رہیگا۔ نوکری میں پریشانی آئیگی۔ کرشی سے لابھ ملیگا۔ ماتا پتا کے سواستھیہ میں تکلیف رہیگی۔ سسرال پکش سے سہیوگ پراپت ہوگا۔ دھارمک آیوجن گھر پر ہوگا۔ متر سے دوری ہو سکتی ہے۔

دی. 8, 17شبھ ہیں, 20اشبھ ہے۔
شو آرادھنا لابھپرد رہیگی۔

تلا: تلا راشی والے جاتکوں کے لئے یہ ماہ کورٹ کچہری کی پریشانی والا رہیگا۔ ویوپار اچھا رہیگا۔ نوکری میں ادھیکاری ورگ سے سہیوگ پراپت ہوگا و کرشی میں انتی ہوگی۔ کسی انجان شہر کی یاترا پریشانی دے سکتی ہے۔ پتا کے سواستھیہ میں سدھار ہوگا۔ پرانے متر سے ملنا فائدےمند ہوگا۔

دی. 11, 24شبھ ہیں, 21اشبھ ہے۔
شنی,کی تو کی آرادھنا لابھپرد رہیگی۔

ورشچک:ورشچک راشی والے جاتکوں کے لئے یہ ماہ ستھان پرورتن والا رہیگا۔ ویوپار مدھیم رہیگا۔ نوکری میں انتی ہوگی۔ کرشی میں پریشانی آئیگی۔ سواستھیہ میں تکلیف رہیگی۔ سنتان سے پریشانی آئیگی۔ دھارمک یاترا ہوگی۔ کسی رشتےدار سے آرتھک سہایتا پراپت ہوگی۔

دی. 6, 18شبھ ہیں, 13اشبھ ہے۔
گرو آرادھنا لابھپرد رہیگی۔

دھنو: دھنو راشی والے جاتکوں کے لئے یہ ماہ مانسک پریشانی والا رہیگا۔ ویوپار میں ہانی ہو سکتی ہے۔ کرشی کاریوں میں رکاوٹ آئیگی۔ نوکری میں ساتھیوں سے سہیوگ پراپت ہوگا۔ پتا کو سواستھیہ کی تکلیف رہیگی۔ سنتان سے سکھ پراپت ہوگا۔ کسی سنت سے ملاقات لابھپرد رہیگی۔

دی. 8, 24شبھ ہیں, 12اشبھ ہے۔
رام ستتی لابھپرد رہیگی۔

مکر: مکر راشی والے جاتکوں کے لئے یہ ماہ پریوارک سکھ والا رہیگا۔ ویوپار میں پریشانی آئیگی۔ کرشی میں اچھا لابھ ملیگا۔ نوکری میں انتی ہوگی۔ سواستھیہ کی تکلیف رہیگی۔ پتا سے سہیوگ پراپت ہوگا۔ کسی مہلا سے ملاقات دو:کھ دے سکتی ہے۔

دی. 14, 23شبھ ہیں, 5اشبھ ہے۔
دیوی آرادھنا لابھپرد رہیگی۔

کمبھ:کمبھ راشی والے جاتکوں کے لئے یہ ماہ ساماجک پرتشٹھا والا رہیگا۔ ویوپار میں لابھ ہانی بنی رہیگی۔ کرشی سامانیہ رہیگی۔ نوکری میں ساتھیوں سے پریشانی آئیگی۔ بھائی کو کشٹ رہیگا۔ کسی متر سے سہیوگ پراپت ہوگا۔ سواستھیہ میں سدھار ہوگا۔

دی. 9, 18شبھ ہیں, 4اشبھ ہے۔
شنی آرادھنا لابھپرد رہیگی۔

مین: مین راشی والے جاتکوں کے لئے یہ ماہ بھومی بھون کے سکھ والا رہیگا۔ ویوپار میں اچھی سپھلتا ملے گی۔ کرشی میں وردھی ہوگی۔ نوکری میں ستھان پرورتن کے ساتھ کاریہ کرنے میں تکلیف رہیگی۔ رشتیداروں سے تکلیف آئیگی۔ ماتا کے سواستھیہ میں سدھار ہوگا۔

دی. 16, 25شبھ ہیں, 4اشبھ ہے۔
گنیشجی کی آرادھنا لابھپرد رہیگی۔





 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation