Loading...
ماروتی کی ہیچبیک بلی نو کا نیا ماڈل لانچ,قیمت8.77لاکھ تک| Webdunia Hindi

ماروتی کی ہیچبیک بلی نو کا نیا ماڈل لانچ,قیمت8.77لاکھ تک

پن سنشودھت سوموار, 28جنوری2019 (16:23 IST)
نئی دہلی۔ دیش کی یاتری کار ورگ کی اگرنی کمپنی ماروتی سجکی انڈیا لمٹیڈ نے اپنی پریمیم ہیچبیک بلی نو کا نیا اوتار سوموار کو بازار میں اتارا۔ اسکی قیمت5لاکھ45ہزار رپئے سے8لاکھ77ہزار رپئے(ایکس شوروم)تک ہوگی۔

پرانی ماڈل کی تلنا میں نئے روپ میں بلی نو کو کافی بولڈ اور باہری تتھا اندرونی حصے کی ساج سجا کو بہتر بنایا گیا ہے۔ اسکے نئے اوتار میں سرکشا پر بھی وشیش دھیان دیا گیا ہے۔

کمپنی کے بکری ایوں وپنن وبھاگ کے ورشٹھ کاریہ کاری ندیشک آر ایس کلسی نے نئی بلی نو کو پیش کرتے ہوئے کہا که کمپنی نے ہمیشہ گاہکوں کی رچی کا دھیان رکھا ہے۔ بلی نو نئے اوتار میں اپنے ورگ میں اور مضبوط پہچان بنائیگی۔ پریمیم ہیچبیک ورگ میں بلی نو نے اپنا ستھان بنایا اور38ماہ میں ہی5لاکھ کی بکری کا آنکڑا پار کیا۔
نئے اوتار کی بلی نو کے پیٹرول انجن مینیئل ٹرانسمشن کی قیمت5.45لاکھ سے7.45لاکھ رپئے اورکا دام7.48لاکھ سے8.77لاکھ رپئے کے بیچ ہے۔ ڈیزل بلی نو مینیئل ٹرانسمشن کا دام6.6لاکھ رپئے سے8.6لاکھ رپئے کے بیچ ہے۔ اسکے پیٹرول میں4اور پیٹرول میں7سنسکرن ہیں۔
سرکشا کے لحاظ سے بلی نو کے نئے اوتار میں ایبیڈی کے ساتھ ایبیئیس,بریک اسسٹ,ڈئل اییربیگس,سیٹ بیلٹس,گتی چیتاونی پرنالی اور ریر پارکنگ سینسر فیچرس سٹینڈرڈ جیسی انیہ سودھائیں ہیں۔ بلی نو کے نئے اوتار میں انجن میں کوئی بدلاؤ نہیں کیا گیا ہے۔ پیٹرول انجن1.2لیٹر اور ڈیزل1.3لیٹر والا ہے۔ دونوں انجن5سپیڈ مینیئل ٹرانسمشن والے ہیں۔ پیٹرول انجن میں آٹومیٹک ٹرانسمشن کا وکلپ بھی ہے۔(وارتا)


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation