Loading...
کیا پھیکی پڑنے لگی ہے عامر سلمان شاہ رخ کی چمک؟| Webdunia Hindi

کیا پھیکی پڑنے لگی ہے عامر سلمان شاہ رخ کی چمک؟

ختم ہونے کو ہے خان یگ!

میں ورشوں سے خان(عامر سلمان شاہ رخ)یگ چل رہا ہے۔ خان ترمورتی نے ویسی ہی سپھلتا حاصل کی ہے جیسی که راج کپور دلیپ کمار اور دیوانند کی ترمورتی نے کی تھی۔ یہ تینوں خان پرانے کلاکاروں جیسی مہان پھلمیں تو نہیں دے پائے,لیکن سپھل پھلموں کے ذریعے اپنے دبدبے کو بنائے رکھا۔

کیا پھیکی پڑنے لگی ہےکی چمک؟ یہ سوال اٹھانا تھوڑی جلدبازی تو ہے,لیکن کہا جا سکتا ہے که کھانس کے مضبوط قلعے میں دراریں پڑنے لگی ہیں۔ کچھ ورش پہلے سلمان,عامر اور شاہ رخ کا فلم میں ہونا سپھلتا کی گارنٹی مانا جاتا تھا,لیکن اب ایسا نہیں رہا۔ ان سپرسٹارس کو بھی اب اچھی کہانی,نردیشک اور سیٹئپ کی ضرورت پڑنے لگی ہے۔ صرف اپنے سٹارڈم کے بوتے پر خراب فلم کو بھی سپرہٹ کرانا انکے بس کی بات نہیں رہی ہے۔

ہاں,ابھی ان میں اتنی چمک ضرور ہے که یہ فلم کو زوردار اوپننگ دلانے میں سب سے آگے ہیں,لیکن فلم خراب نکلتی ہے تو پھر بھی اسے سپھل بنانے کی طاقت ان میں نہیں ہے۔ یدی فلم اچ‍چھی نکلے تو300یا350کروڑ تک کھینچ کر لے جانے کی شمتا بھی ان میں ہے۔

یدی پچھلی5پھلموں(جن میں یہ لیڈ رول میں ہیں)کے باکس آفس پردرشن کی بات کی جائے تو یہ سپشٹ ہو جاتا ہے که خان یگ اب ڈھلان کی اور ہے۔



شاہ رخ خان
زیرو(2018) :فلاپ
جب ہیری میٹ سیجل(2017) :فلاپ
رئیس(2017) :اوسط
فین(2016) :فلاپ
دل والے(2015) :اوسط

تینوں کھانوں میںکا پردرشن سب سے کمزور ہو گیا ہے اور وہ اس تکڑی کے سب سے کمزور سٹار ہیں۔ انکی پچھلی پانچ پھلموں میں سے تین فلاپ رہی جبکہ دو اوسط۔ زیرو,
فین اور جب ہیری میٹ سیجل تو اتنی بری طرح فلاپ ہوئیں که سو کروڑ کے آنکڑے کے پہنچنے کے پہلے ہی دھڑام ہو گئی۔
مانا جا رہا ہے که کنگ خان کا سٹارڈم اب ختم ہو گیا ہے۔



سلمان خان
ریس3 (2018) :فلاپ
ٹائگر جندا ہے(2017) :بلاک بسٹر

ٹیوب لائٹ (2017) :فلاپ
سلطان(2016) :بلاک بسٹر
پریم رتن دھن پایو(2015) :ہٹ

ایک دور ایسا تھا جب مانا جاتا تھا کهیدی کسی فلم میں ڈھائی گھنٹے تک صرف کھڑے رہیں تو بھی فلم بلاک بسٹر ہو جائیگی,لیکن اب ایسا نہیں رہا۔ عید اور سلمان سپھلتا کی گارنٹی والا متھک بھی ٹوٹا ہے۔ سلمان کی پچھلی پانچ پھلموں میں سے دو فلاپ رہی ہیں۔ سلمان کی اسفل پھلموں نے فلم ادیوگ میں ہلچل مچا دی ہے۔ سلمان کی اسفلتا نے کھانس کی نییا ڈگمگا دی ہے۔



عامر خان
ٹھگس آف ہندوستان(2018) :فلاپ
دنگل(2016) :بلاک بسٹر
پیکے(2014) :بلاک بسٹر
دھوم3 (2013) :بلاک بسٹر
تلاش(2012) :فلاپ

کو مسٹر پرپھیکشنسٹ کہا جاتا ہے۔ کافی سوچ وچار کر وہ پھلمیں کرتے ہیں,لیکن'ٹھگس آف ہندوستان'نے اس بھروسے کو توڑ دیا ہے۔ نہایت ہی بیتکی فلم عامر نے کیوں سائن کی یہ سوال انکے فینس کی جباں پر بھی ہے۔ لگاتار سپھل فلم دے رہے عامر کو ٹھگس نے کرارا جھٹکا دیا ہے۔ انکی پچھلی پانچ پھلموں میں سے دو تو فلاپ رہی ہیں,لیکن تین پھلموں نے اتہاسک کامیابی حاصل کی ہے اسلئے شاہ رخ سلمان کی تلنا میں انکا پلڑا تھوڑا بھاری ضرور ہے۔

نئے سٹارس کی چنوتی
تینوں کو نئے سٹارس کی چنوتی مل رہی ہے۔ رنبیر کپور اور رنویر سنگھ بھی300کروڑ کلب کے لئے فلم دے چکے ہیں۔ ورن دھون تیزی سے ابھر رہے ہیں۔ انکو یدی اچھا نردیشک مل جاتا ہے تو انکی پھلمیں بھی باکس آفس پر کمال کر سکتی ہے۔ ہرانی کے ساتھ یدی عامر نے300کروڑ کا بزنس کرنے والی فلم دی ہے تو رنبیر کے ساتھ بھی دی ہے۔

تمام اسپھلتاؤں اور چنوتی کے باوجود فی الحال کھانس بالی وڈ کے انیہ ستاروں سے آگے کھڑے ہیں,لیکن انکے آگے اب ڈھلان ہی ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation