Loading...
نوتن کے ساتھ کیوں فلم نہیں کرتے تھے سپر سٹار راجندر کمار؟| Webdunia Hindi

نوتن کے ساتھ کیوں فلم نہیں کرتے تھے سپر سٹار راجندر کمار؟

12جولائی کو راجندر کمار کی پنیتتھی پر وشیش

کے سپھل فلم نرماتا اور نردیشکوں میں شمار ہونے کے علاوہ اپنے گیتوں سے پرشنسکوں کے دلوں میں جگہ بنانے والے ساون کمار ٹاک نے اپنے جیون سے جڑے کئی قصے ریڈیو شروتاؤں سے ساجھا کئے۔ انہوں نے یہ بھی بتایا که کس طرح گردش کے دنوں میں'جبلی کمار'کے نام سے مشہورکو خوشیاں دی تھیں۔12جولائی کو راجندر کمار کی پنیتتھی ہے,جن کامیں69ورش کی عمر میںہو گیا تھا۔
پچھلے دنوں'وودھ بھارتی'کے لوکپریہ کاریہ کرم'آج کے مہمان'کے انرتگت ساون کمار سے ممتا سنگھ کی جو بات چیت ہوئی,اسنے دل کو چھو لیا۔ ساون کمار نے بتایا راجیندر کمار کو جب جب بالی وڈ نے'آؤٹ ڈیڈیٹ'کلاکار گھوشت کر دیا تو انہوں نے اپنے آپ کو اپنے بنگلے میں سیمت کر لیا تھا...

ساون کمار نے بتایا که میں نے فلم'ساجن بنا سہاگن'پلان کی۔ اس میں میں راجندر کمار اورکو لیڈ رول میں لینا چاہتا تھا۔ مجھے پتہ تھا که راجندر کمار کسی زمانے میں نوتن کو بہت چاہتے تھے لیکن گھر والوں نے انہیں شادی کی اجازت نہیں دی۔

نوتن سے بیپناہ محبت: فلم ابھینیتری نوتن اپنے زمانے کی نامی ابھینیتری رہیں,جن سے راجندر کمار بیئنتہا محبت کرتے تھے۔ پریوار والوں نے جب نوتن سے شادی کرنے کے لئے راجندر کمار کو منا کر دیا تو وہ اس رشتے کے ٹوٹنے سے کئی مہینوں تک اتنا روئے که انہیں آنکھوں میں بیماری تک ہو گئی تھی۔ نتیجہ یہ رہا که ان دونوں نے ایک ساتھ کسی بھی بالی وڈ فلم میں کام نہیں کیا تھا۔ ساون کمار کی کوشش تھی که عمر کے ڈھلان پر فلم کے ذریعے ان دونوں کو ایک بار پھر ملایا جائے...
سونا سونا جنم دن: انہوں نے بتایا که20جولائی کو راجندر کمار کا'جنم دن'تھا اور میں انکے بنگلے میں پہنچا۔ کسی زمانے میں جب راجندر کمار کا جنم دن ہوتا تھا تو پورا بنگلہ پھولوں کے گلدستوں سے بھر جایا کرتا تھا,لیکن اس دن وہاں چند بکے ہی رکھے ہوئے تھے۔ میں نے انکی پتنی سے پوچھا تو انہوں نے بتایا که راجندر بالکنی میں ایک ویکتی کے ساتھ بیٹھے ہیں۔ جب انکی بالکنی میں پہنچا تو پایا که وہاں راج کپور بیٹھے تھے۔
صرف11ہزار رپئے کا سائننگ اماؤنٹ: میں4سال بعد راجندر کمار سے ملا تھا۔ انہیں جب بتایا که میں فلم'ساجن بنا سہاگن'کے لئے آپ کو سائن کرنے آیا ہوں۔ یہ سنتے ہی راجندر کمار اٹھے اور مجھے گلے لگا لیا۔ میں نے سائننگ اماؤنٹ کے لئے صرف11ہزار رپئے کا چیک دیا۔ راج کپور بولے میں اس فلم کا کلیپ دینے آؤنگا۔ تب میں نے کہا راج صاحب آپ کلیپ دینے نہیں آئینگے بلکہ اس فلم کی'سلور جبلی'ٹرافی دینے کے لئے آپ کو آنا ہوگا۔ اور ہوا بھی یہی,فلم نے سلور جبلی منائی اور راج صاحب نے ٹرافی بانٹی۔ اس فلم میں نوتن نے ماں اور راجندر کمار نے پتا کی بھومکا نبھائی تھی۔
راجندر کمار کی سادگی: ساون کمار نے یہ بھی بتایا که فلم'ساجن بنا سہاگن'کی ادھکانش شوٹنگ شملہ میں ہوئی۔ کہانی کملیشور جی کی تھی,وہ پورے سمیہ ساتھ رہے۔ ہمارے پاس زیادہ بجٹ نہیں تھا اور لوگ بھی کم تھے۔ راجندر کمار اتنے سہج رہے که پہاڑی پر خود پروجیکٹر کندھوں پر لے جایا کرتے تھے۔ یہی نہیں,دھواں کرنے کے لئے جو پرات رہتی تھی,وہ بھی اپنے ہاتھوں سے اٹھا لیتے تھے۔ انہیں کوئی گمان نہیں تھا که وہ سٹار ہیں۔ آج کل کے فلمی ستاروں میں یہ اپناپن کہاں دیکھنے کو ملتا ہے؟

80پھلموں میں چھوڑی ابھنیہ کی چھاپ: راجندر کمار کا جنم20جولائی1929کو سیالکوٹ(پاکستان)میں ہوا تھا۔ انہوں نے اپنا فلمی کریر1950سے شروع کیا اور لگ بھگ80پھلموں میں اپنے ابھنیہ کی چھاپ چھوڑی۔60کے دشک میں انہوں نے کئی سپر ہٹ پھلمیں دیں۔

راجندر کمار کی یادگار پھلمیں: راجندر کمار کی یادگار پھلمیں رہیں 'آرجو', 'گونج اٹھی شہنائی', 'میرے محبوب', 'دل اپنا پریت پرائی', 'سنگم', 'گیت', 'جھک گیا آسمان', 'انجانا', 'گورا اور کالا', 'تلاش', 'دھول کا پھول', 'آئی ملن کی بیلا', 'مدر انڈیا', 'ہم راہی '۔1969میں انہیں پدم شری سے سمانت کیا گیا۔کے دن انہوں نے اس سنسار کو الوداع کہہ دیا...

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation