Loading...
جب میں یا کاجول تناؤ میں ہوتے ہیں تو یہ منتر اپناتے ہیں:اجے دیوگن| Webdunia Hindi

جب میں یا کاجول تناؤ میں ہوتے ہیں تو یہ منتر اپناتے ہیں:اجے دیوگن

"آپکی اور آپکے جوڑیدار کے بیچ میں لڑائی جھگڑے لگے رہتے ہیں۔ منمٹاؤ ہو جاتے ہیں اور آپ اس سچئیشن سے ابر جاتے ہیں۔ آدھے دھنٹے یا بہت ہوا تو40منٹ میں معاملے کو رفع دفعہ کر دیتے ہیں کیونکہ آپ ایک دوسرے سے پیار کرتے ہیں۔ لڑائی جھگڑے یا نونک جھونک تو لگی رہتی ہے۔ آپکی ممی سے یا پتا سے یا بھائی سے بھی ہوتی رہتی ہے۔ یہاں تک که جانور بھی آپس میں لڑتے ہیں۔ میرے گھر میں میل فی میل ڈاگ ہیں۔ کچھ دنوں پہلے فی میل ڈاگ کی موت ہو گئی تو دوسرے ڈاگ نے آٹھ دن تک کھانا نہیں کھایا۔"

فلم'دے دے پیار دے'میں شادی کو لیکر پیدا ہوئی انوکھی سچئیشن پر کہانی کو بنا گیا ہے۔ اس میں کہانی دو پریمیوں کی انوکھی جوڑی سے شروع ہوتی ہے اور اجے اپنے سے آدھی عمر کی لڑکی سے پریم کرنے لگتے ہیں۔

اجے اس فلم میں اپنی واستوک عمر یعنی50سال کے شخص کا رول کر رہے ہیں۔ وہ کہتے ہیں"عمر کا کیا ہے؟ یہ تو ایک آنکڑا ہے۔ عمر کو گننا ہم نے شروع کیا۔ بھگوان نے تھوڑے ہی کہا که سال بناؤ اور ایک سال میں اتنے دن بناؤ۔ یہ تو آپ اور ہم لوگ سوچتے ہیں,ورنہ کوئی شخص30سال کی عمر میں بھی50-60سال جیسا دکھ اور سوچ سکتا ہے۔"

آپ ایک بار پھر سے تبو کے ساتھ کام کر رہے ہیں؟
میں اور تبو پچھلے تیس سال سے دوست ہیں۔ ہم دونوں کی دوستی بہت اچھی ہے,اسی لئے کیمرہ پر بھی ہم اچھے لگتے ہیں۔ وہ اپنا
رول بہت ہی سندر طریقے سے کرتی ہیں اور میں بھی اپنا رول ٹھیک ٹھاک مینیج کر لیتا ہوں۔

زندگی میں کبھی آپ یاکسی وجہ سے پریشر یا تناؤ میں ہوتے ہیں,تو کیا منتر اپناتے ہیں شانت ہونے کے لئے؟
پتی اور پتنی میں سے کوئی بھی ایک جب تناؤ میں ہوتا ہے تو دوسرا بھی تناؤ میں ہوتا ہے۔ وہ پریشان ہوتی ہیں تو میں بھی پریشان ہو جاتا ہوں۔ میں تو کبھی کبھی اپنے کام کی وجہ سے بھی سٹریس میں آ جاتا ہوں۔ وہ کبھی کبھی بچوں کی وجہ سے پریشان ہوتی ہیں,تو مجھے سمجھنا پڑتا ہے,کبھی وہ سمجھ لیتی ہے۔ لیکن عمر میں ایک پڑاو میں جب آپ ماں باپ بن جاتے ہیں تو بچے سب سے زیادہ ضروری ہو جاتے ہیں۔ پھر انکی بھلائی دیکھتے ہوئے آپ سب بھول جاتے ہیں۔ جب میں بہت زیادہ رئیکٹ کرنے لگ جاتا ہوں کام کی وجہ سے,تو کاجول سمجھ جاتی ہے اور مجھے کچھ سمیہ اکیلا چھوڑ دیتی ہے اور میں بھی اسکے ساتھ ویسا ہی کرتا ہوں۔

آپکی فلم تاناجی کا نرمان بھی چل رہا ہے اور ابھی دے دے پیار دے کا پرموشن۔ مینٹلی کیسے سیٹ کرتے ہیں سب؟
کچھ نہیں کرتا کیونکہ میں میتھڈ ایکٹنگ نہیں کرتا۔ میں ایک ساتھ مینیج کر لیتا ہوں۔ میں تو جب شوٹ کر رہا ہوتا ہوں تب بھی شاٹ کے اوکے بولنے کے ساتھ ہی رول کے باہر آ جاتا ہوں,تو کوئی دقت نہیں ہے۔

حال ہی میں ایک کینسر مریض نے آپ سے گٹکھے کا وگیاپن نہ کرنے کی گہار لگائی ہے..
میں گٹکھا کا وگیاپن نہیں کر رہا ہوں۔ میں الائچی کا پرچار کر رہا ہوں۔ میرے انوبندھ کو بھی آپ دیکھیں تو اس میں لکھا ہے که میں الائچی کے لئے وگیاپن کر رہا ہوں اور جس پروڈکٹ کو لئے کر رہا ہوں اس میں تمباکو نہیں ہے۔ پھر میں آگے سے ایسے کسی ایڈ کو کرنے یا نہ کرنے کے پہلے اس گہار کو مدنظر رکھونگا۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation