Loading...
میرے لئے ماں آکسیجن کی طرح ہیں:تبو| Webdunia Hindi

میرے لئے ماں آکسیجن کی طرح ہیں:تبو

"مدرس ڈے کی بات یا میری ماں کی بارے میں کیا کہوں؟ میں تو ابھی بھی اپنی ماں کے پاس ہی رہتی ہوں۔''مدرس ڈے پر بات چیت کرتے ہوئے ہنستے ہوئے تبو اپنی ماں رضوان ہاشمی کے بارے میں بارے میں بتانا شروع کرتی

تبو کہتی ہیں بچپن میں میری ماں سکول کی رسیس کے دوران میرے لئے ٹفن لے کر آیا کرتی تھی۔ اس دوران میں انگریزی کے الپھابیٹ بی اور ڈی کو الٹا لکھا کرتی تھی۔ میری ماں کو ٹیچر یہ بات بتاتی تھیں۔ اس رسیس میں کھانا کھانے کے دوران میری بی اور ڈی کی پڑھائی ہوا کرتی تھی۔"
کئی فلموں میں ماں کا کردار نبھانے والی تبو بھلے ہی سنگل ہوں,لیکن یہ بات انکی ایکٹنگ کے آڑے کبھی نہیں آئی۔ اپنی ماں کی عادتوں کے بارے میں بات کرتے ہوئے وہ کہتی ہیں"میری ماں کو مجھ سے جڑی ہر بات سہیج کر رکھنا پسند ہے۔ میری سکول کی یونفارم بھی انہوں نے اب تک سہیج کر رکھی ہیں۔''

تو کوئی تبدیلی آئی؟
اس پر مستی بھرے ماحول کو اور ہلکا پھلکہ کرتے ہوئے انہوں نے کہا, "تبدیلی قسمیں؟ میرے سکول کے ینپھارم میں نہیں تو..."
نہیں,آپکے اور آپکی ماں کے رشتے میں؟
وہ اب میری بہترین دوست ہیں,حالانکہ یہ بھی اتنا ہی سچ ہے که آپ میں اور ماں میں سہیلیوں جیسی دوستی نہیں ہو سکتی,لیکن آج اس مقام پر آ کر میں انکی اور جا کو اور بھی محسوس کرتی ہوں۔ مجھے بہت اچھا لگتا ہے که وہ میرے ساتھ ہیں۔ انکا موجودگی مجھے بہت اچھی لگتا ہے۔ میں شکرگزار ہوں انکی۔ میری زندگی کے ہر پہلو ان سے جڑا ہوا ہے۔ ماں کا میری زندگی میں رہنا میرے لئے آکسیجن کی طرح ہے۔

آپنے ان سے کیا کیا سیکھا؟
ہمیشہ مضبوط ارادے رکھنا۔ جمے رہنا اور ہمیشہ کچھ نہ کچھ کرتے رہنا۔ ان سے سیکھا که زندگی میں جو ہو جائے آگے بڑھتے رہنا۔ اپنی مولکتا کو کبھی نہیں کھونا۔



اور کیا نہیں سیکھ پائیں؟
انکا طرح ایکٹو رہنا۔ انکی طرح سوشل رہنا۔ میرا سوشل سرکل اتنا بڑا نہیں ہے جتنا که انکا۔ میرے سے زیادہ انکے دوست ہیں۔ بلڈنگ میں وہ سب کو جانتی ہیں جبکہ میں نہیں جانتی۔ آج بھی انہیں گنپتی یا دیوالی یا عید کے زیادہ نیوتے آتے ہیں,مجھے کوئی نہیں بلاتا۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation