Loading...
Exclusive Interviewمیں روہت شیٹی نے بتایا که انہوں نے ماں سے کیا سیکھا| Webdunia Hindi

Exclusive Interviewمیں روہت شیٹی نے بتایا که انہوں نے ماں سے کیا سیکھا

روہت شیٹی نے مدرس ڈے پر اپنی ماں کے بارے میں باتیں کی۔ روہت اور اجے دیوگن کی ماں نے انہیں سمان سیکھ دی جس کا پالن وہ آج تک کر رہے ہیں۔

"میں آج45سال کا ہوں,لیکن آج بھی جب ماں کو دیکھتا ہوں تو لگتا ہے که میں کتنا سرکشت ہوں۔ مجھے انکے آس پاس رہنے سے ہی سیکورٹی کا احساس ہونے لگتا ہے۔ مجھے لگتا ہے که اگر میں کبھی بھی کسی وجہ سے پریشانی میں گھرا تو ماں میرے پاس ہیں اور مجھے انکے رہتے کوئی بات پریشان نہیں کر سکتی۔"
یہ باتیں سن کر لگتا ہی نہیں که سنگھم جیسی فلمیں بنانے والے روہت شیٹی دل سے اتنے سافٹ ہیں۔ روہت ایک پتا ہیں جن کا بیٹا13سال کا ہے,جو انکی ہر فلم پسند کرتا ہے۔

اپنے پتا فائٹ ماسٹر شیٹی اور اپنی ماں رتنا شیٹی کے بارے میں روہت بتاتے ہیں که"وہ بہت مضبوط مہلا ہیں وہ اپنے زمانے کی سٹنٹ ومین رہ چکی ہیں۔ میرے ماتا پتا ایسے ہی آپس میں ملے۔"
آپنے اپنی ماں سے کیا سیکھا؟
کام کے پرتی ایمانداری۔ اپنے کام کے لئے اجت۔ میں نے16سال کی عمر سے فلموں میں کام کرنا شروع کر دیا تھا۔ ماں یا پالک کے طور پر آپ اپنے بچوں کو اچھی باتیں سیکھا سکتے ہیں یا کر کے دکھا سکتے ہیں,لیکن ایک عمر کے بعد ان بچوں پر نربھر ہے که وہ کیا کرتے ہیں۔ میری ماں نے مجھے سمیہ کی پابندی سکھائی ہے۔ یہی بات میرے اور اجے(دیوگن)میں سمان ہے۔ ہاں,یہ بات الگ ہے که میں نے اب تک شائد1-2فلائٹ مس کی ہوں,لیکن اجے نے آج تک کوئی فلائٹ مس نہیں کی ہے۔ میں تو شکرگزار ہوں ماں اور اجے کے پالکوں کا جنہوں نے ہم دونوں کو سمیہ کی قیمت سمجھائی۔

آپ ماں کو کس بات کے لئے دھنیواد دینا چاہینگے؟
وہ میرے جیون میں ہیں اس بات کے لئے۔ پھر دھنیواد کہونگا اس سیکھ کے لئے که کام کے لئے کیسی لگن ہونی چاہئیے۔ جب کوئی کام کرو تو اس میں اپنا شت پرتیشت دو۔ کام سے جی نہ چراؤ اور پوری طرح سے اس کام کے لئے اپنے کو سمرپت کر دو۔ یہ باتیں مجھے اپنے کریر میں کام آتی ہیں۔

میں آٹھ سال کا تھا جب میرے پتاجی کی موت ہوئی تھی۔ تب سے ہمیں ماں نے ہی سنگل ومن کے طور پر ہمیں پالا۔ لوگ آج کل ومین ایمپاورمینٹ کی باتیں کرتے ہیں,لیکن میرے گھر پر تو میں اپنی ماں کو پچھلے45سال سے اس روپ میں دیکھتا آیا ہوں۔ وہ آج بھی میرے ساتھ ہی رہ رہی ہیں اور ابھی بھی اتنی ہی مضبوط ارادوں والی ہیں۔ ماں کیا میری تو بہنیں بھی ومن ایمپاورمینٹ کی مثال ہیں۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation