Loading...
تارا ستاریا کو اس فلم سٹار پر ہوا کرش| Webdunia Hindi

تارا ستاریا کو اس فلم سٹار پر ہوا کرش

'کم لوگ جانتے ہیں که میں گاتی بھی ہوں۔ میں بہت خوش قسمت ہوں که مجھے عمر کے6سال سے ہی دیش کے کئی حصوں میں گانے کا موقع ملا۔ اب میرا یہ سپنا ہے که میں ایک دنپھلموں کے بھی لئے گاؤں۔ میری ایک جڑواں بہن بھی ہے۔ میرا گانے کا یہ تجربہ میرے بہت کام آیا ہے۔'
تارا ستاریا کا نام فلمی دنیا میں بھلے ہی نیا ہو لیکن ٹی وی اور خاص کر بچوں کے چینل ڈسنی کے لئے بالکل نیا نہیں ہے۔ وہ ڈسنی کے کئی شوز میں کام کر چکی ہیں اور کچھ ریئلٹی شوز میں بھی بطور ویسٹرن کلاسیکل سنگر کے طور پر پیش ہو چکی ہیں۔

اپنی فلمی'تجربہ'کو لیکر تارا نے'ویبدنیا'کو آگے بتایا که میں5سال کی تھی تب سے سنگیت سیکھ رہی ہوں اور ساتھ ہی میں اور میری جڑواں بہن نے ڈانس بھی سیکھا ہے۔ یہ تعلیم اپنی پہلی فلم میں بہت زیادہ کام آئی ہے۔ کیسے ڈائلاگ کے سمیہ کھڑے ہونا ہے,کتنی جگہ پر جیکر پاج لیکر بولنا ہے اور پھر فلمی گانوں میں تو مدد ہوئی ہی ہے۔ میں اتنی شکرگزار ہوں اپنی زندگی کی جس نے مجھے یہ سب دیکھنے اور محسوس کرنا کا موقع دیا ہے۔ تارا کی حال ہی میں فلم'سٹوڈینٹ آف د ایئر2'رلیز ہوئی ہے۔

آپ کا چہرہ پہلے سے ہی جانا مانا تھا,آپکی کالج لائف کیسی تھی؟
کرن اور پنیت نے جو کالج لائف پردے پر دکھائی,ویسی تو بالکل بھی نہیں تھی۔ اصل زندگی میں میری کالج لائف بہت بورنگ تھی۔ میں ڈجنی چینل کی برانڈ ایمبیسیڈر تھی تو میری کالج لائف میں میں نے مستی نہیں کی,کیونکہ میں شوٹ کرتی رہتی تھی۔ میں نے پڑھائی اتنی نہیں کی جتنا میں نے کالج میں کلچرلس میں پرفارم کیا ہے۔
تو کہیں کوئی کرش نہیں ہوا؟
میرا نہیں ہوا لیکن جو لوگ ٹی وی دیکھتے تھے یا میرے شوز دیکھتے تھے,وہ میرے پاس گھٹنے پر بیٹھ کر پرپوج کرتے تھے یا کافی کے لئے پوچھتے تھے یا پھر کچھ اور باتیں پوچھتے تھے۔ لیکن میں کبھی کسی کے پرپوجل کو سیریسلی نہیں لیتی تھی اور نہ ہی کبھی باہر گھومنے گئی۔ اب لگتا ہے,چلے جانا تھا۔ لیکن کوئی بات نہیں,اس فلم نے مجھے اپنی کالج لائف پھر جینے کا موقع دیا ہے۔
آپ کو کسی پر کرش ہوا؟
رتک روشن۔ مجھے وہ انکی ساری پھلموں میں بہت اچھے لگے ہیں۔ ہماری فلم کی شوٹنگ کے دوران ہم دونوں کے سیٹ اگل بغل تھے لیکن میں ان سے ابھی تک نہیں مل سکی۔ انکی پہلی فلم'کہو نہ پیار ہے'جب میں نے دیکھی تھی تو میں بہت چھوٹی تھی۔ بس اسی سمیہ سے ان پر کرش ہو گیا۔

آپ کا نام ان دنوں آپکے'مرجاواں'کو سٹار سدھارتھ ملہوترا کے ساتھ جوڑا جا رہا ہے؟
ہم دونوں کی ایک ساتھ سے فلم آ رہی ہے,لیکن افواہیں تو کئی اڑتی رہتی ہیں۔ یہ سب تو ہوتا ہی رہتا ہے۔ لیکن سچ کہوں تو ہم دونوں میں کئی سمانتائیں ہیں,مثلاً وہ'سٹوڈینٹ آف د ایئر1'میں تھے اور میں'2'میں ہوں۔ وہ پرانے سٹوڈینٹ ہیں اور میں اس بار کی سٹوڈینٹ۔ ہم دونوں پڑوسی ہیں۔ ہم دونوں دھرما سے جڑے ہیں اور ہم دونوں ہی فلم انڈسٹری کے باہر سے آئے ہیں۔ اتنا کہونگی که وہ بہت اچھے انسان ہیں۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation