Loading...
ڈر ہے که اپنے فینس کو نراش نہ کر دوں: ٹائگر شرف| Webdunia Hindi

ڈر ہے که اپنے فینس کو نراش نہ کر دوں: ٹائگر شرف

اس ہفتے رلیز ہوئی فلم'سٹوڈینٹ آف د ایئر2'میں ٹائگر نان ماچو روپ میں دکھ ہیں,باوجود اسکے انکا ڈانس اور سکس پیک ایبس فلم میں نظر آئے ہیں۔ پیش ہے ٹائگر سے بات چیت:

ابھی تک آپنے جتنے کردار نبھائے ہیں,انہیں دیکھنے کے بعد,آپ کا یہ رول آپکے نئے روپ کو لوگوں کے سامنے لانے میں سپھل رہیگا؟
بالکل۔ میرے لئے یہ رول بہت ہی الگ ہے۔ اس طرح کا کردار میں نے کبھی نہیں نبھایا ہے۔ مجھے ابھی تک کے کریر میں ایسا کبھی نہیں لگا۔ مجھے اس فلم کو کرتے ہوئے لگا که میں ایک آؤٹسائڈر ہوں۔ میں نے ابھی تک جو بھی کردار نبھائے ہیں,وہ ایکشن ہیرو یا ہیرو ٹائپ رول تھے۔ اس میں میں اپنی عمر کے کسی لڑکے سا بنا ہوں۔ اگر مجھے کوئی مارے,تو مجھے لگےگی۔ میرا خون بھی نکلیگا,ورنہ ابھی تک دو کردار کئے اس میں مجھے لگنے پر میں پوری سینا سے لڑ جاتا تھا۔ اچھا لگا مجھے یہ سب۔
کوئی ٹینشن نہیں که آپ کچھ الگ بن کر آ رہے ہیں؟
بہت سارا ٹینشن ہے۔ میں اس بار آدمی نہیں,ایک لڑکے کا کردار نبھا رہا ہوں۔ مزہ بھی آیا لیکن یہ ڈر بالکل ہے که میں کہیں اپنے پھینس کو نراش نہ کر دوں۔

آپ کا گانا'جوانی دیوانی'کو دیکھ کر رندھیر کپور نے پاجیٹو رسپانس دیا ہے؟
ہاں,میری ماں نے مجھے میسیج کیا تھا۔ ایک اخبار میں بھی آیا تھا۔ بہت اچھا لگا که اسے پاجیٹو طریقے سے لیا گیا ہے۔ ورنہ رمکس یا رکرئیشن کو کئی بار آلوچناؤں کا سامنا کرنا پڑا ہے۔ ویسے بھی یہ گانا تو اصل میں رندھیرجی کا ہی ہے۔ ہم نے سب نے ملکر کوشش کی ہے که ہم ہماری طرف سے کشور کمار,جو که اس گانے کے گایک ہیں,انہیں شردھانجلی دے سکیں آرڈی برمن کو شردھانجلی دے سکیں۔
مجھے لگتا ہے که جن گانوں کو پہلے بنایا لکھا یا پھلمایا گیا ہے,وہ بہت سندر ہیں اور جن لوگوں پر پھلمایا گیا وہ بھی بہت اچھی طریقے سے یہ گانا کر چکے ہیں۔ لیکن اس میں کوئی ہرج نہیں که ان گانوں کو ایک بار پھر سے نیا بنایا جائے اور نئی پیڑھی کے لئے پھر لایا جائے۔

آپ کبھی کالج لائف نہیں جی پائے۔ فلم کے ذریعے کیسے رلیٹ کر پائے؟
ہاں,میں کبھی کالج نہیں جا سکا۔ میں جس سال کالج جانے والا تھا,مجھے'ہیروپنتی'مل گئی,تو2سال میرے اس رول کے لئے اپنی باڈی بنانے اور اپنے آپ کو تیار کرنے میں چلے گئے۔ پھر ایک سال فلمانے میں چلا گیا۔ تو اس فلم کے ذریعے ہی کالج کر لیا۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation