Loading...
بالی وڈ2018 :ابھینیتاؤں کا سکور کارڈ| Webdunia Hindi

بالی وڈ2018 :ابھینیتاؤں کا سکور کارڈ

ورش2018میں بالی وڈ کے دگج سٹارس کا سکور کارڈ کیا رہا؟ کس نے کتنی ہٹ دی اور کس نے کتنی فلاپ؟ پیش ہے سال بھر کا لیکھا جوکھا۔


عامر خان
ٹھگس آف ہندوستان کے پہلے عامر خان نے کون سی فلاپ فلم دی تھی,اسکے لئے دماغ پر زور ڈالنا پڑتا ہے۔ عامر بھی انسان ہیں اور ان سے بھی فلم چننے میں غلطی ہو سکتی ہے۔ کروڑوں کی ٹھگس آف ہندوستان میں ڈھنگ کی کہانی چھوڑ سب کچھ تھا۔ یہ فلم دیکھنے کے بعد سبھی کی جباں پر ایک ہی سوال تھا که عامر نے یہ فلم کیوں کی؟
بلاک بسٹر: 0
سپرہٹ: 0
ہٹ: 0
اوسط: 0
فلاپ: 1



اکشے کمار
اکشے کمار کی اس ورش تین پھلمیں رلیز ہوئیں اور تینوں فائدے کا سودا ثابت ہوئی۔ پیڈمین جہاں ہٹ رہیں وہیں گولڈ باکس آفس پر اوسط رہی۔2.0میں انہوں نے کھلنائک کا کردار نبھایا اور ہندی ورجن سپرہٹ رہا۔ تینوں پھلموں میں اکشے نے الگ الگ بھومکائیں نبھا کر دکھایا که وہ ہر طرح کے رول میں ہٹ اور فٹ ہیں۔
بلاک بسٹر: 0
سپرہٹ: 1
ہٹ: 1

اوسط: 1

فلاپ: 0



اجے دیوگن
بطور ہیرو اجے دیوگن کی رلیز ہونے والی ایکماتر ہندی فلم'ریڈ'تھی جسمیں انہوں نے ایماندار انکم ٹیکس آفیسر کی بھومکا کشلتا کے ساتھ نبھائی تھی۔ سو کروڑ روپے سے زیادہ کا کلیکشن کرنے والی یہ فلم باکس آفس پر ہٹ رہی۔ ہیلکاپٹر ایلا اور سمبا میں وہ بطور مہمان کلاکار نظر آئیں۔
بلاک بسٹر: 0
سپرہٹ: 0
ہٹ: 1
اوسط: 0

فلاپ: 0




امیتابھ بچن
امیتابھ بچن اس ورش چھوٹے پردے پر اپنے شو'کون بنےگا کروڑپتی'کے ذریعے نظر آئے۔ یہ شو اب بھی بگ بی کے کارن دیکھا جاتا ہے۔ بڑے پردے پر وہ'102ناٹ آؤٹ'اور'ٹھگس آف ہندوستان'میں نظر آئے۔102ناٹ آؤٹ میں انکا ابھنیہ دیکھنے لائق تھا,لیکن ٹھگس آف ہندوستان دیکھ انکے فینس نراش ہوئے۔ ہیلکاپٹر ایلا اور پیڈمین میں انہوں نے کیمیو کیا۔
بلاک بسٹر: 0
سپرہٹ: 0
ہٹ: 0
اوسط: 1

فلاپ: 1




رنبیر کپور
آخرکار پانچ ورش کا سوکھا سماپت ہوا اور رنبیر کپور نے بلاک بسٹر فلم دے ہی ڈالی۔ سنجو نے300کروڑ روپے سے زیادہ کا کلیکشن کیا۔ خاص بات یہ تھی که فلم میں رنبیر کپور ہوبہو سنجے دت نظر آئے۔ یہ رنبیر کے کریر کی اب تک کی سب سے بڑی ہٹ ہے۔
بلاک بسٹر: 1
سپرہٹ: 0
ہٹ: 0
اوسط: 0


فلاپ: 0



ورن دھون
2018میں رلیز ہوئیں ورن دھون کی دونوں پھلمیں'کمرشیل'نہیں تھی۔ ان دونوں پھلموں کو کر ورن کے اندر کے ابھینیتا کو ضرور سنتشٹی ملی۔'اکٹوبر'میں انہوں نے اپنے کریر کا بہترین ابھنیہ کیا اور فلم اوسط رہی۔ سوئی دھاگہ سے بہت زیادہ امید تھی,لیکن کم لاگت کے کارن اس فلم نے اتنا ویوسائے تو کر ہی لیا که اسے ہٹ کہا جا سکے۔
بلاک بسٹر: 0
سپرہٹ: 0
ہٹ: 1


اوسط: 1



فلاپ: 0
فلاپ: 0


سدھارتھ ملہوترا
سدھارتھ ملہوترا کا گراف تیزی سے نیچے کی اور آ رہا ہے اور اس سال وہ اور پیچھے ہو گئے۔ عیاری نامک انکی فلم بری طرح فلاپ رہی۔ ضروری ہے سدھارتھ کو اچھی فلم چننے کی۔ انکے ساتھی ابھینیتا لگاتار سدھارتھ سے آگے بڑھتے جا رہے ہیں۔
بلاک بسٹر: 0
سپرہٹ: 0
ہٹ: 0
اوسط: 0


فلاپ: 1



ارجن کپور
ارجن لکشیہ بھٹک رہے ہیں اور انکی پھلمیں خاص کمال نہی کر پا رہی ہے۔'نمستے انگلینڈ'کب آئی اور کب گئی پتہ ہی نہیں چلا۔ وہ اپنے ابھنیہ کے بل پر بھی درشکوں کو آکرشت نہیں کر پا رہے ہیں۔ فی الحال تو کریر کو پٹری پر لانا ہی ارجن کا سب سے بڑا لکشیہ ہے۔
بلاک بسٹر: 0
سپرہٹ: 0
ہٹ: 0
اوسط: 0


فلاپ: 1


شاہد کپور
ورشوں سے شاہد کپور بالی وڈ میں ہیں,لیکن ابھی بھی انمیں اتنا دم نہیں ہے که اپنے بوتے پر فلم سپھل کرا سکیں۔'پدماوت'جیسی بلاک بسٹر فلم میں وہ ضرور نظر آئیں,لیکن سبھی جانتے ہیں که اس فلم کی سپھلتا میں انکا کتنا ہاتھ تھا۔ سولو ہیرو والی'بتی گل میٹر چالو'کی اسفلتا نے اس بات کو ثابت کر دیا۔
بلاک بسٹر: 1
سپرہٹ: 0
ہٹ: 0
اوسط: 0

فلاپ: 1



ٹائگر شرف
ٹائگر شرف نے2018میں باکس آفس پر زوردار دہاڑ ماری۔ باغی2نے باکس آفس پر ایسی اوپننگ لی جسکے لئے اجے دیوگن,اکشے کمار اور رتک روشن جیسے ستارے ترستے ہیں۔ ایکشن پیکڈ اس فلم کو ٹائگر نے اپنے زوردار سٹنٹس کے ذریعے سپھل بنایا۔ سنگل سکرین سنیما گھروں میں فلم کا ویوسائے شاندار رہا۔ ضرورت ہے ٹائگر کو اب زیادہ فلم کرنے کی۔
بلاک بسٹر: 0
سپرہٹ: 1
ہٹ: 0
اوسط: 0


فلاپ: 0




راج کمار راؤ
راج کمار راؤ کی پہچان نہ کیول اچھے ابھینیتا کے روپ میں ہیں بلکہ وہ ایسے سٹار بھی ہیں جو اپنے نام پر درشک جٹا لیتے ہیں بھلے ہی انکی سنکھیا کم ہو۔ ملٹی پلیکس آڈینس انکی فلم دیکھنا پسند کرتے ہیں۔ اس ورش جہاں'اومیرٹا'میں انہوں نے اپنے ابھنیہ سے پربھاوت کیا,وہیں لو سونیا اور5ویڈنگس انکے نام کے انوروپ نہیں تھی۔'پھنے خاں'میں وہ ایشوریہ رائے کے اپو زٹ نظر آئے۔ یہ بڑے بجٹ کی فلم تھی جو اسفل رہی۔ استری نامک سپرہٹ فلم دیکر راج کمار نے اپنی فین پھالوئنگ بڑھا لی ہے۔ یہ فلم انکی اب تک کی سب سے بڑی ہٹ ہے۔
بلاک بسٹر: 0
سپرہٹ: 1
ہٹ: 0


اوسط: 0


فلاپ: 4


آیشمان خرانہ
پچھلے ورش آیشمان خرانہ نے'شبھ منگل ساودھان'اور'بریلی کی برفی'نامک سپھل فلم دی تھی۔ اس ورش آیشمان کا قد اور بڑھ یا۔ وہ سٹار بن گئے ہیں۔ اکٹوبر مہینے میں انکی دو پھلمیں'اندھا دھن'اور'بدھائی ہو'رلیز ہوئی اور باکس آفس پر ان پھلموں نے دھماکیدار سپھلتا حاصل کی۔ ایک تھرلر تھی تو دوسری کامیڈی۔ آیشمان کا نام اس بات کی گارنٹی ہونے لگا ہے که فلم میں کچھ الگ دیکھنے کو ملیگا۔
بلاک بسٹر: 0
سپرہٹ: 1
ہٹ: 1


اوسط: 0



فلاپ: 0




سلمان خان
پچھلے سال کی طرح اس بار بھیکی'عید'پھیکی رہی۔ پچھلے سال ٹیوب لائٹ کا پھیوج اڑ گیا تھا تو اس بار ریس3چار قدم چل لڑکھڑا گئی۔ فلم بھی اتنی بری تھی که سلمان کے فینس کو بھی پسند نہیں آئی۔ یملا پگلا دیوانہ پھر سے,زیرو اور ویلکم ٹو نیویارک جیسی پھلموں میں سلمان نے اپنی جھلک دکھلائی۔ کل ملاکر اس بڑے ستارے کے لئے یہ ورش نراشاجنک ہی رہا۔
بلاک بسٹر: 0
سپرہٹ: 0
ہٹ: 0
اوسط: 0
فلاپ: 1



رنویر سنگھ
رنویر سنگھ ورش در ورش اپنا قد اونچا کرتے جا رہے ہیں۔ انکی فلم'پدماوت' 300کروڑ کلب میں شامل ہوئیں۔ علاءالدین خلجی کے کردار میں انہوں نے بہترین ابھنیہ کیا۔ آلیکھ لکھے جانے تک سمبا بھی ہٹ ہو چکی ہے۔ سپرہٹ بھی ثابت ہو سکتی ہے۔
پرسنل لائف میں بھی رنویر یہ ورش ہمیشہ یاد رکھینگے۔ اپنی گرل فرینڈ دیپکا پادکون کو انہوں نے اپنی پتنی بنایا۔
بلاک بسٹر: 1
سپرہٹ: 0
ہٹ: 1
اوسط: 0
فلاپ: 0



جان ابراہم
جو لوگ جان ابراہم کو ختم مان رہے تھے انہیں جان نے غلط ثابت کر دیا۔ جان کے کریر میں پھر جان آ گئی۔ پرمانو اور ستیمیو جیتے کا مزاج ایک دوجے کے بالکل وپریت تھا,لیکن دونوں ہی پھلموں کو سپھلتا ملی۔'ستیمیو جیتے'تو اکشے کمار کی'گولڈ'کے سامنے رلیز ہوکر سپھل رہی اور یہ جان کے لئے بڑی بات ہے۔ ایک بار پھر جان کی اور نرماتاؤں کا دھیان گیا ہے۔
بلاک بسٹر: 0
سپرہٹ: 0
ہٹ: 2
اوسط: 0
فلاپ: 0



سنی دیول
تمام اٹکی اور رکی ہوئی پھلمیں سنی دیول کی رلیز ہو گئیں,لیکن سبھی کا رزلٹ ایک جیسا رہا۔ یملا پگلا دیوانہ پھر سے,موہلہ اسّی اور بھییاجی سپرہٹ باکس آفس پر بری طرح اسفل رہیں۔ کہنے والے کہہ رہے ہیں که بطور ہیرو سنی دیول کے کریر کا اس ورش انت ہو گیا۔
بلاک بسٹر: 0
سپرہٹ: 0
ہٹ: 0
اوسط: 0
فلاپ: 3



شاہ رخ خان
شاہ رخ خان کو سپھل فلم کی ایسی ضرورت شائد ہی پہلے کبھی پڑی ہو۔ کنگ خان پچھلے تین چار سالوں سے جوجھ رہے ہیں۔ انکی فلم زیرو پر انہوں نے سب کچھ دانو پر لگا دیا,لیکن زیرو زیرو ہی ثابت ہوئی۔ کہنے والے کہہ رہے ہیں که کنگ خان کے دن لد گئے۔ کیا یہ سچ ہے؟

بلاک بسٹر: 0
سپرہٹ: 0
ہٹ: 0
اوسط: 0


فلاپ: 1




 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation