Loading...
اکشے کمار کی سوریہ ونشی میں ہوئی اس خطرناک ولن کی اینٹری| Webdunia Hindi

اکشے کمار کی سوریہ ونشی میں ہوئی اس خطرناک ولن کی اینٹری

بالی وڈ کے مشہر ڈایریکٹر روہت شیٹی کاپ ڈراما پھلموں کے لئے جانے جاتے ہیں۔ اجے دیوگن کے ساتھ سنگھم,سنگھم رٹرنس اور رنویر سنگھ کے ساتھ سمبا جیسی بلاک بسٹر کاپ ڈراما پھلمیں دینے کے بعد اب روہت شیٹیکے ساتھ سوریہ ونشی لیکر آ رہے ہیں۔

روہت کی پھلموں میں جتنا اہم رول ہیرو کا ہوتا ہے اتنا ہی اہم رول ولن کا ہوتا ہے۔ پہلے خبر آ رہی تھی که اس فلم میں کھلنائک کے رول کے لئے سونو سود کا نام سامنے آ رہا تھ۔ لیکن اب کسی دوسرے خطرناک ولن کی اینٹری اس فلم میں ہو چکی ہے۔
Photo Credit- Twitter
خبروں کے انوسار عکس,گلال اور مام جیسی پھلموں میں نیگیٹو کردار نبھا چکےاس فلم میں اکشے کمار سے ٹکر لیتے ہوئے نظر آنے والے ہیں۔ ابھمنیو سنگھ ابھی تک کئی پھلموں میں نیگیٹو کردار نبھا چکے ہیں۔

ابھمنیو نے ایک انٹرویو میں کہا که'روہت سر نے مجھے تمل ایکشن تھرلر فلم تھیران دیکھ کر پسند کیا۔ اس فلم میں میں ایک ولن کے کردار میں تھا,جسمے کچھ کچھ ہیرو جیسے لکشن بھی تھے۔ فلم کو دیکھنے کے بعد روہت سر اتنے خوش ہوئے که انہوں نے مجھے کال کر کہا بدھائی ہو تم کو فلم سوریہ ونشی میں کام مل گیا ہے۔

فلم سوریہ ونشی میں اپنے کردار کے بارے ابھمنیو نے کہا که'میرا کردار بہت ہی اپرتیاشت اور گھاتک ہے,جس نے دیش کے سبھی پولیس والوں کے خلاف ایک جنگ چھیڑ رکھی ہے۔ اکشے کے ساتھ پہلے دن کی شوٹنگ ادبھت تھی اور انہیں اسی دن کچھ مہتوپورن سیکوینس پورے کرنے تھے۔
سوریہ ونشی آتنکواد کے خلاف ہوگی اور اس میں اکشے کمار ایک اے ٹی ایس آفیسر ویر سوریہ ونشی کا رول کرینگیں۔ اس فلم میں اکشے کمار کے اپو زٹکو سائن کیا جا چکا ہے۔ وہیں اکشے کی ماں کے کردار کے لئے کچھ دن پہلے ہی بدھائی ہو ایکٹریس نینہ گپتا کو سائن کیا گیا ہے۔ یہ فلم سال2020میں عید کے دوران رلیز ہوگی۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation