Loading...
لپسٹک انڈر مائی برقعہ:انٹیمیٹ سین کرتے وقت پرکاش جھا کے کمینٹ سے اسہج ہو گئی تھیں آہانا کمرا| Webdunia Hindi

لپسٹک انڈر مائی برقعہ:انٹیمیٹ سین کرتے وقت پرکاش جھا کے کمینٹ سے اسہج ہو گئی تھیں آہانا کمرا

سال2016میں آئی فلم'لپسٹک انڈر مائی برقعہ'مائے آہانا کمرا نے مہتوپورن رول نبھایا تھا۔ اس فلم کی شوٹنگ کے دوران کی ایک گھٹنا کا ذکر کرتے ہوئے آہانا نے بتایا که سیٹ پر فلم نرماتا نردیشک پرکاش جھا نے کچھ ایسی ٹپنی کی تھی جس سے که وہ اسہج ہو گئی تھیں۔

آہانا نے بتایا که وہ جب'لپسٹک انڈر مائی برقعہ'کے ایک سین کے لئےشوٹ کر رہے تھے اس دوران پرکاش جھا سیٹ پر آئے۔ انہوں نے کسی بات کو لیکر کچھ کہا۔ آہانا نے بتایا که سین کو لیکر پرکاش جھا کے کامینٹ کو سن کر انہیں اتنا عجیب لگا که انہوں نے فلم کی ڈایریکٹر النکرتا شریواستو سے سوال کیا که آخر پرکاش جھا وہاں کیوں ہیں اور انہیں انکی بات کیوں سننا چاہئیے,وہ صرف فلم کے پروڈیوسر ہیں۔
آہانا نے بتایا که النکرتا نے اسکے بعد ونمرتا پوروک پرکاش جھا کو سیٹ پر سے جانے کو کہا۔ پرکاش جھا بھی انکی بات مانتے ہوئے چپ چاپ سیٹ سے چلے گئے۔ انہوں نے اس چیز کا بالکل بھی برا نہیں مانا۔

لپسٹک انڈر مائی برقعہ اپنے بولڈ کانٹینٹ کے کارن کافی چرچت رہی تھی۔ اس فلم میں الگ الگ ساماجک پرشٹھبھومی کی چار مہلاؤں کے یون جیون کے انوبھووں کو دکھایا گیا تھا۔ اس فلم میں آہانا کمرا کے علاوہ رتنا پاٹھک شاہ,کونکنا سین شرما,پلابتا بورتھٹھاکر جیسے ستارے نظر آئے تھے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation