Loading...
ارجن کپور کو فلم انڈسٹری میں پورے ہوئے7سال,بولے خود بنائی اپنی پہچان| Webdunia Hindi

ارجن کپور کو فلم انڈسٹری میں پورے ہوئے7سال,بولے خود بنائی اپنی پہچان

بالی وڈ ابھینیتافلم انڈسٹری میں کام کرتے ہوئے7پورے کر چکے ہیں۔ ان سات سالو میں ارجن نہ13پھلموں میں کام کیا ہیں۔ ارجن کا کہنا ہے که وہ پھلمیں ہٹ ہوئیں یا فلاپ اس بات کو نہیں دیکھتے,لیکن جس طرح سے درشکوں اور فلم انڈسٹری کے لوگوں نے انہیں اپنایا ہے,وہ بڑی بات ہے۔

ارجن کپور نے کہا که آج میں جو بھی ہوں اپنی وجہ سے ہوں۔ میں نے خود کو بنایا ہیں,میں خود کو سیلف میڈ کہتا ہوں۔ یہاں ہر شکروار لوگوں کی قسمت بدلتی ہے۔ ایک شکروار ہوتا ہے جب لوگ آپکی جم کر تعریف کرتے ہیں,سر آنکھوں میں بیٹھاتے ہیں,وہیں ایک دوسرے شکروار کوئی آپ سے آنکھ نہیں ملتا ہے۔ آپ جب ایکٹنگ کی دنیا میں قدم رکھتے ہیں اور ایکٹر بنتے ہیں,تو آپ کو اس بات کی جانکاری ہونی چاہئیے که اتار چڑھاؤ کام کا حصہ ہیں۔
ارجن کپور نے کہا'ایسا ریکارڈ کسی بھی ایکٹر کا نہیں,جسکی کوئی فلم فلاپ نہیں ہوئی ہو,جس نے کبھی اسفلتا نہیں دیکھی ہے۔ ہر برے سمیہ کے بعد اچھا وقت بھی آتا ہے اور اچھے سمیہ کے بعد برا سمیہ بھی آ سکتا ہے۔ یہ آپکی جرنی ہے,اسے اس طرح ڈیل کیا جانا چاہئیے که آپ امانداری اور سچائی سے اپنی غلطی مانیں که آپنے فلم اچھی نہیں بنائی اسلئے فلاپ ہوئی ہے۔ درشک ہمیشہ صحیح ہوتا ہے,آپ کو اپنی غلطی کو سمجھنا ہوتا ہے۔ جب فلم چلتی ہے تو سب کی چلتی ہے اور نہیں چلتی تو سب کی نہیں چلتی ہے۔'
ارجن نے کہا که میں کچھ ایکٹرس کو دیکھتا ہوں,جو فلم فلاپ ہونے کے بعد,دوسروں پر بلیم کرنے کا ریجن تلاشنے لگتے ہیں اور اپنی فلاپ فلم کا دوش دوسروں پر مڑھتے ہیں۔ میں اس سپھلتا اسفلتا کو الگ ڈھنگ سے دیکھتا ہوں,کیونکہ میں فلم بیکگراؤنڈ سے آتا ہوں۔ ایک پروڈیوسر کا بیٹا ہوں تو مجھے فلم کا کام ٹیم ورق لگتا ہے۔ کسی بھی فلم کی سپھلتا میں سب کو شرییہ جاتا ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation