Loading...
باکس آفس: منکرنکا کا تیسرا اور ایک لڑکی کو دیکھا تو ایسا لگا کا دوسرا ویکینڈ| Webdunia Hindi

باکس آفس: منکرنکا کا تیسرا اور ایک لڑکی کو دیکھا تو ایسا لگا کا دوسرا ویکینڈ

باکس آفس پر منکرنکا ویکینڈ پر اچ‍چھا بزنس کر رہی ہے اور دھیرے دھیرے100کروڑ کی اور بڑھ رہی ہے۔ دوسری اور ایک لڑکی کو دیکھا تو ایسا لگا کو درشکوں نے اسویکار کر دیا ہے۔

اری د سرجکل سٹرائک ہی درشکوں کی پہلی پسند بنی ہوئی ہے اور نئی پھلمیں درشکوں کو آکرشت نہیں کر پا رہی ہیں۔ منکرنکا دوسری پسند بنی ہوئی ہے اور ویکینڈ پر یہ فلم اچ‍چھا پردرشن کر لیتی ہے۔

منکرنکا نے تیسرے سپتاہ میں شکروار1.25کروڑ روپے,شنیوار2.65کروڑ روپے اور رویوار کو3.25کروڑ روپے کا کلیکشن کیا۔ اس طرح سے تیسرے ویکینڈ پر یہ فلم7.15کروڑ روپے کا کلیکشن کرنے میں کامیاب رہی۔

کنگنا رنوٹ ابھنیت اس فلم نے پہلے سپتاہ میں61.15کروڑ روپے اور دوسرے سپتاہ میں23.40کروڑ روپے کا کلیکشن کیا تھا۔17دنوں میں یہ فلم بھارت سے91.70کروڑ روپے کا کلیکشن کر چکی ہے۔ اگلے سپتاہ رلیز ہونے والی'گلی بائے'سے اسکو زوردار ٹکر ملنے والی ہے اور دیکھنے والی بات رہیگی که یہ فلم100کروڑ کلب تک پہنچ پاتی ہے یا نہیں؟

ایک لڑکی کو دیکھا تو ایسا لگا
انل کپور اور سونم کپور ابھنیت فلم درشکوں کو آکرشت کرنے میں ناکامیاب رہی ہے۔ فلم نے دوسرے سپتاہ میں شکروار47لاکھ روپے,شنیوار84لاکھ روپے اور رویوار1.02کروڑ روپے کا کلیکشن کیا۔ دوسرے ویکینڈ میں یہ فلم محض2.33کروڑ روپے کا ہی کلیکشن کر پائی ہے۔ پہلے سپتاہ میں فلم نے19.68کروڑ روپے کا کلیکشن کیا تھا۔ دس دنوں میں فلم نے کل22.01کروڑ روپے کا کلیکشن کیا۔ لائف ٹائم کلیکشن25کروڑ کے آس پاس سمٹ جائیگا۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation