Loading...
فلم'طوفان'باکسر کا کردار نبھائینگے فرحان اختر,شروع کی تیاری| Webdunia Hindi

فلم'طوفان'باکسر کا کردار نبھائینگے فرحان اختر,شروع کی تیاری

بالی وڈ ایکٹرنے اپنی آنے والی فلم'طوفان'کی تیاری شروع کر دی ہے۔ فرحان اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر ایک ویڈیو شیئر کیا ہے جسمیں وہ باکسنگ کی پریکٹس کرتے اور پنچنگ بیگ کو پنچ کرتے دکھ رہے ہیں۔ یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہا ہے۔
فرحان نے جب اس فلم کی گھوشنا کی تھی تب انہوں نے اسکی جانکاری اپنے ٹوٹّر اکاؤنٹ پر شیئر کی تھی۔ انہوں نے اپنے ٹوٹّر اکاؤنٹ پر لکھا تھا, 'اس فلم میں ایککی دل کو چھونے والی کہانی ہوگی۔ فلم کے انیہ سٹارکاسٹ کا خلاصہ نہیں کیا گیا ہے۔ اس سال کے انت تک یہ فلم پھلور پر جا سکتی ہے۔

اس فلم کا نردیشن راکیش اوم پرکاش مہرا کرینگے۔ راکیش اوم پرکاش مہرا نے کہا تھا,انجم راجابالی نے باکسر کی اس خوبصورت لو سٹوری کو لکھا ہے۔ اس میں ایک واستوک جیون نہیں ہے بلکہ ایک کالپنک چرتر ہے۔ اس سٹوری میں سب سے زیادہ مجھے جو پسند آیا وہ ہے که اس میں ایک نئی آواز ہے۔ اسے لوور مڈل کلاس میں سیٹ کیا گیا ہے۔ پوری دنیا میں باکسنگ کبھی بھی امیر لوگوں کا کھیل نہیں رہا۔
اس سے پہلے فرحان اور راکیش اوم پرکاش نے6سال پہلے'بھاگ ملکھا بھاگ'میں ساتھ کام کیا تھا۔ فلم باکس آفس پر سپرہٹ ثابت ہوئی اور اس نے کئی ریکارڈ اپنے نام کئے۔

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation