Loading...
Box Officeپر سلمان خان کی فلم'بھارت'کا کیسا رہا پہلا سپتاہ؟| First week box office collection of Bharat Stars Salman Khan | Webdunia Hindi

Box Officeپر سلمان خان کی فلم'بھارت'کا کیسا رہا پہلا سپتاہ؟

ورش2019کی بڑی پھلموں میں سے ایک'بھارت' 5جون کو عید پر رلیز ہوئی۔کی اس فلم کا انکے فینس بے صبری سے انتظار کر رہے تھے اور پہلے ہی دن انہوں نے اس فلم کو ہاتھوں ہاتھ لیا۔42.30کروڑ روپے اس فلم کا پہلے دن کا کلیکشن رہا جو که کسی بھی سلمان خان کی فلم کا پہلے دن کا سروادھک کلیکشن ہے۔

دوسرے دن فلم نے31کروڑ روپے,تیسرے دن22.20کروڑ روپے,چوتھے دن26.70کروڑ روپے,پانچوے دن27.90کروڑ روپے,چھٹھے دن9.20کروڑ روپے اور ساتویں دن8.30کروڑ روپے کا فلم نے کلیکشن کیا۔ اس طرح سے سات دنوں میں یہ فلم167.60کروڑ روپے کا کلیکشن کرنے میں کامیاب رہی۔

چھٹھے اور ساتویں دن فلم کے کلیکشن نیچے آ گئے,لیکن امید ہے که یہ فلم200کروڑ تک آسانی سے پہنچ جائیگی۔ فلم کو لیکر درشکوں کی پرتکریا مشرت ہے اور یہی کارن ہے که فلم300کروڑ کلب میں شامل نہیں ہو پائیگی۔ حالانکہ سلمان کی ہر فلم سے ایسی امید کرنا بھی بیمانی ہے۔

وشوکپ کرکٹ میںنے دو اہم مقابلے,دکشن افریقہ اور آسٹریلیا کے خلاف کھیلے۔ پہلے میچ کا زیادہ اثر'بھارت'کے کلیکشن پر نہیں پڑا,لیکن دوسرے میچ نے خاصا نقصان پہنچایا۔ اس رویوار بھی بھارت اور پاکستان کے بیچ کرکٹ میچ ہے اور اسکا خاصا اثر'بھارت'کے کلیکشن پر دیکھنے کو مل سکتا ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation