Loading...
رنویر سنگھ کی بیٹ سے پٹائی کرتی ہیں دیپکا پادکون,ویڈیو ہوا وائرل| Interesting VDO of Deepika Padukone and Renveer Singh | Webdunia Hindi

رنویر سنگھ کی بیٹ سے پٹائی کرتی ہیں دیپکا پادکون,ویڈیو ہوا وائرل

اورکی شادی کو زیادہ سمیہ نہیں ہوا ہے,لیکن اب رنویر کی پٹائی شروع ہو گئی ہے۔ حال ہی میں رنویر نے سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو اپ لوڈ کیا ہے جسمیں دیپکا انہیں بیٹ سے مارتی ہوئی نظر آ رہی ہیں اور رنویر تیزی سے چلاتے ہوئے اچھل رہے ہیں۔

اس ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے رنویر نے لکھا ہے-میری زندگی کی کہانی ریئل(Real)اور ریل(Reel)۔'دیپویر'کے فینس کو یہ ویڈیو کافی پسند آ رہا ہے۔ کچھ نے تو اسے'گھر گھر کی کہانی'بھی قرار دیا ہے۔



رنویر اور دیپکا اس سمیہ انگلینڈ میں ہیں۔1983میں بھارتیہ کرکٹ ٹیم وشوکپ جیتی تھی۔ اس گھٹنا پر آدھارت فلم'کو کبیر خان نردیشت کر رہے ہیں۔ اس میں کپل دیو کی بھومکا رنویر سنگھ نبھا رہے ہیں۔

حال ہی میں دیپکا پادکون کو اس فلم سے جوڑا گیا ہے۔ وہ کپل کی پتنی رومی کی بھومکا میں نظر آئینگی۔ رنویر اور دیپکا کو پھر ایک بار بڑے سکرین پر دیکھنا فینس کے لئے روچک انبھو رہیگا۔

دونوں کی جوڑی بیحد لوکپریہ ہے۔ وہ'گولیوں کی راس لیلا رام لیلا', 'باجیراو مستانی'اور'پدماوت'جیسی بلاک بسٹر مووی دے چکے ہیں۔

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation