Loading...
اس وجہ سے سرپھروش کے سیکول میں کام نہیں کر رہے ہیں جان ابراہم| Webdunia Hindi

اس وجہ سے سرپھروش کے سیکول میں کام نہیں کر رہے ہیں جان ابراہم

بالی وڈ کے ماچو میناب سپرہٹ فلمکے سیکول میں کام نہیں کر رہے ہیں۔ بالی وڈ نردیشک جان میتھیو متھان عامر خان ابھنیت سرپھروش کا سیکول جان ابراہم کے ساتھ بنانے والے تھے لیکن جان اب سیکول کا حصہ نہیں ہیں۔
جان کے فلم سے باہر نکلنے کی بات کی پشٹی کرتے ہوئے جان میتھیو نے بتایا کی جان ابراہم اور انکے بیچ چیزیں ٹھیک طرح سے بیٹھ نہیں پا رہی تھیں۔ جان ابراہم فلم میں ایک ابھینیتا کے ساتھ ساتھ کو پروڈیوسر بھی تھے۔

جان میتھیو کے کہا میں نے کبھی پشٹی نہیں کی تھی که جان میری فلم کر رہے ہیں,اور نہ ہی میں نے ابھی تک کسی انیہ ابھینیتا کے نام کا میڈیا میں الیکھ کیا ہے۔ انکے اور جان ابراہم کے بیچ فلم کو لیکر بات چیت ضرور چل رہی تھی پر یہ بات چیت کسی نشکرش پر نہیں پہنچ سکی۔ جب تک وہ کسی کو سائن نہیں کر لیتے تب تک کاسٹنگ پر ٹپنی نہیں کرینگے۔
رپورٹ کے مطابق,پچھلے7مہینوں سے جان اور میتھیو کے بیچ فلم کی سکرپٹنگ کو لیکر بات جاری تھی پر کوئی سپھلتا ہاتھ نہیں لگ سکی۔ خبروں کے انوسار جان ابراہم کے پروکتا نے بھی پشٹی کرتے ہوئے کہا ہے که,ہم سرفروش2کے لئے جان میتھیو کے ساتھ چرچا میں تھے۔ لیکن کچھ بات نہیں بن پائی۔ ہم اس پریوجنا کے لئے شبھ کامنائیں دیتے ہیں۔

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation