Loading...
انٹرنیشنل میگزین کے کور پیج پر قرینہ کپور بکھیرینگی جلوہ,ملی اتنی بڑی رقم| Webdunia Hindi

انٹرنیشنل میگزین کے کور پیج پر قرینہ کپور بکھیرینگی جلوہ,ملی اتنی بڑی رقم

Photo : Instagram
بالی وڈ ایکٹریسنے باکس آفس پر کئی شاندار پھلمیں دی ہیں۔ ان دنوں وہ اپنی آنے والی فلم انگریزی میڈیم کی شوٹنگ میں بجی ہیں۔ انگریزی میڈیم میں قرینہ ایک پولیس آفیسر کا کردار نبھاتی ہوئی نظر آئینگی۔

اپنی خوبصورتی کے ساتھ ساتھ اداؤں کے جلوے بکھیرنے والی قرینہ کپور خان نے تیمور علی خان کے جنم کے بعد بالی وڈ میں کم بیک کیا تو انکے پاس پھلموں کے علاوہ کئی سارے پروجیکٹس کی لائن لگ گئی ہے۔ برانڈس اینڈورسمینٹ سے لیکر ٹی وی شو تک قرینہ کپور اپنی موجودگی درج کرا رہی ہے۔

حال ہی میں خبریں آئی ہے که قرینہ نے ایک'آسیانا انٹرنیشل'کے کور کے لئے شوٹ کے لئے فوٹو شوٹ کرایا ہے۔ خبروں کی مانے تو قرینہ کو اس پھوٹوشوٹ کے لئے30سے40لاکھ رپئے کے قریب راشی کا بھگتان کیا ہے,جو اس سے پہلے کبھی کسی کو نہیں ملا۔

قرینہ کپور نے حال ہی میں ڈانس رئیلٹی شو'ڈانس انڈیا ڈانس'کے ساتھ اپنا ٹی وی ڈیبیو کیا ہے۔ رپورٹ کی مانے تو اس شو کو جج کرنے کے لئے قرینہ کو موٹی رقم مل رہی ہیں۔ شو میں اپنی فیس کو لیکر قرینہ کپور نے ایک انٹرویو میں کہا تھا که که'ظاہر ہے,میرا پہ پیکیج کافی اچھا ہونا چاہئیے کیونکہ ٹی وی کے لئے آپ کو کافی محنت کرنی پڑتی ہے۔ اگر کسی میل جج کو اچھا پہ پیکیج ملتا ہے تو فیمیل جج کو بھی ملنا چاہئیے۔'
قرینہ کپور کے ورق پھرنٹ کی بات کرے تو وہ'انگریزی میڈیم'کے بعد راج مہتہ کی فلم'گڈ نیوز'میں نظر آئینگی۔ قرینہ نے کرن جوہر کی مگل ڈراما فلم'تخت'بھی سائن کی ہے۔ اس فلم میں انل کپور,رنویر سنگھ,وکی کوشل,بھومی پیڈنیکر,جاہنوی کپور اور عالیہ بھٹ بھی مکھیہ کردار نبھاتے دکھائی دینگے۔ فلم اگلے سال رلیز ہوگی۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation