Loading...
KGFس‍ٹار یش سے نہیں مل پایا فین تو خود کو لگائی آگ| Webdunia Hindi

KGFس‍ٹار یش سے نہیں مل پایا فین تو خود کو لگائی آگ

کنڑ پھل‍م انڈس‍ٹری کے سپرس‍ٹار یش کی پھل‍مرلیز سے لیکر اب تک باک‍س آفس پر دھمال مچا رہی ہے۔ دیش بھر میں یش کی کافی فین پھالوئنگ بڑھ گئی ہے۔8جنوری کو یش نے اپنا33واں جن‍مدن تھا۔ اس موقعے پر یش کا ایک فین ان سے ملنا چاہتا تھا۔ لیکن جب وہ پھینن ان سے مل نہیں پایا تو اسنے خود کو آگ لگا لی۔

رپورٹس کے مطابق,اس شخص کا نام روی بتایا جا رہا ہے۔ اسکی عمر26سال بتائی گئی ہے۔ روی ایک گارمینٹ فیکٹری میں کام کرتا تھا۔ روی نے یش سے ملنے کے لئے کافی مصیبتیں بھی جھیلی۔ وہ انکے گھر کے باہر بھی خڑا رہا۔ لیکن وہ گھر کے اندر نہیں آ پایا کیونکہ وہاں گارڈس موجود تھے۔ لیکن جب وہ اس سب کامیاب نہیں ہوا تو روی نے یش کے گھر کے سامنے ہی خود پر پیٹرول ڈال آگ لگا لی۔

وہاں موجود لوگوں نے آگ بجھائی اور اسے وکٹوریہ اسپتال لے جایا گیا۔ کئی گھنٹوں تک اسکا علاج چلا لیکن اسنے دم توڑ دیا۔ اسکے شریر کا70فیصدی حصہ جل چکا تھا۔ بتایا گیا که ہر سال وہ یش کے گھر کے باہر آتا تھا اور ایکٹر کے ساتھ سیلپھی کلک کرواتا تھا۔ وہیں جب یش کو اپنے فین کے موت کی خبر لگی تو وہ اس سے ملنے اسپتال بھی گئے تھے۔
اس سال یش نے دگج ایکٹر امبریش کے ندھن کی وجہ سے اپنا برتھ ڈے نہیں منایا تھا۔ اسلئے وہ فینس سے بھی نہیں ملے تھے۔ یش اپنی فلمکے بعد نہ صرف کنڑ بلکہ دیش بھر میں سپر سٹار بن گئے ہیں۔ یش کا اصلی نام نوین کمار گوڑا ہے۔

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation