Loading...
لقا چھپی کی سپھلتا کے بعد بڑھے کرتی سینن کے بھاوٴ,اپنی فیس میں کیا اضافہ| Webdunia Hindi

لقا چھپی کی سپھلتا کے بعد بڑھے کرتی سینن کے بھاوٴ,اپنی فیس میں کیا اضافہ

نے اپنے فلمی کریر میں اب تک کل5پھلمیں دی ہے جن میں سے3سپرہٹ رہی ہے۔ کرتی کی پچھلی رلیز فلم'لقا چھپی'کو باکس آفس پر بہترین رسپانس ملا تھا۔ اس فلم کا ورلڈوائلڈ کلیکشن120کروڑ رپئے رہا۔

اس فلم کے بعد سے کرتی سینن کا کانپھڈینس بڑھ گیا ہے اور خبروں کی مانیں تو ایکٹریس نے اب اپنی فیس میں40فیصدی بڑھوتری کرنا کا فیصلہ لیا ہے۔ رپورٹ کے انوسار کرتی اپنی فیس بڑھا رہی ہے کیونکہ انہوں نے لگاتار کئی ہٹ پھلمیں دی ہیں۔ اسکے ساتھ ہی انہیں خود پر وشواس ہے که وہ فلم کو سکسیس کرانے کا بھار اپنے کندھے پر اٹھا سکتی ہے۔
رپورٹس کی مانیں تو کرتی ہاؤسپھل4فلم سائن کر چکی ہیں۔ اسکے ساتھ ہی وہ امر کوشک کے نردیشن میں بننے والی سیروگیسی پر آدھارت فلم میں نظر آئینگی۔
اسکا نرمان دنیش وجان کے پروڈکشن ہاؤس کے انڈر میں ہوگا۔ کرتی کے اپکمنگ پروجیکٹ میں راکیش اوم پرکاش مہرا کی ایک فلم بھی شامل ہے۔ اسکے لئے کرتی کی پھلممیکرس کو لیکر بات چل رہی ہے۔ ایسے میں کرتی کو امید ہے که انہیں ورتمان فیس سے40فیصدی زیادہ ملنا چاہئیے۔
کرتی ہمیشہ اپنی آواز زوردار طریقے سے اٹھاتی ہے۔ انہوں نے پہلے بھی'لقا چھپی'میں سارا کریڈٹ کارتک آرین کو دیئے جانے پر اپنی بات رکھی تھی۔ حالانکہ دونوں کا کردار برابر تھا۔ خود اس بارے میں کرتی نے اپنی بات رکھتے ہوئے کہا تھا, 'پھلموں میں لیڈنگ لیڈی کو کمتر آنکنا کافی دنوں سے چل رہا ہے اور یہ بہت غلط ہے۔ مجھے خوشی ہے که یہ چرچا اب ہونے لگی ہے۔'

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation