Loading...
لتا منگیشکر ہوئیں بھاوک,ایم ایس دھونی کو سننیاس نہیں لینے کی دی صلاح| Webdunia Hindi

لتا منگیشکر ہوئیں بھاوک,ایم ایس دھونی کو سننیاس نہیں لینے کی دی صلاح

آئی سی سی2019کے سیمی فائنل میں بھارت,نیوزی لینڈ سے18رنوں سے ہار گیا۔ بھارت کی اس ہار کے ساتھ ہی ایک بار پھر وشو کپ جیتنے کا اسکا سپنا ادھورا رہ گیا۔ ٹیم انڈیا کی اس ہار سے عام لوگوں کے ساتھ بالی وڈ سیلیبس بھی نراش ہے۔ لیکن ٹیم کی پورے سیریز میں شاندار پرپھارمینس کو دیکھ ہر کوئی انکی تعریف کر رہا ہیں۔

وہیں اسی بیچ مہیندر سنگھ دھونی کے انٹرنیشنلسےلینے کی خبروں نے فینس کے بیچ کھلبلی مچا دی ہے۔ سوشل میڈیا پر بھی#ThankYouMSDہیشٹیگ ٹرینڈ کر رہا ہے,اور ہر کوئی دھونی لیکر طرح طرح کے ٹویٹ کر رہا ہے۔ سور کوکلانے بھی دھونی کے سنسیاس لینے کی خبر اپنا پکش رکھا ہیں۔
لتا منگیشکر نے دھونی سے سننیاس نہ لینے کی اپیل کی ہیں۔ انہوں نے ٹویٹ کیا, 'نمسکار مہیندر سنگھ دھونی جی۔ آج کل میں سن رہی ہوں کی آپ رٹائر ہونے جا رہے ہیں۔ کر پیا آپ ایسا مت سوچیے۔ دیش کو آپ کے کھیل کی جررت ہے۔ یہ میری بھی رکویسٹ ہے که رٹائرمینٹ کا وچار بھی آپ من میں مت لائیے۔'
اس وشو کپ میں ایم ایس دھونی کے سٹرائک ریٹ کو لیکر ہمیشہ سوال اٹھتے رہے ہیں۔ اب لتا منگیشکر کے ٹویٹ کے بعد ایک بار پھر سے پورے دیش کی بھاونائیں دھونی کے ساتھ نظر آ رہی ہے۔ انکے اس ٹویٹ کو فینس کا بھی پورا ساتھ مل رہا ہے۔

اسکے ساتھ ہی لتا نے ایک اور ٹویٹ کیا ہے جسمیں انہوں نے1994میں گایا ہوا اپنا گانا'آکاش کے اس پار بھی'ٹیم انڈیا کو سمرپت کیا ہے۔ لتا نے لکھا, 'کل بھلے ہی ہم جیت نہ پائے ہوں,لیکن ہم ہارے نہیں ہیں۔ گلزار صاحب کا کرکٹ کے لئے لکھا ہوا یہ گیت میں ہمارے ٹیم کو ڈیڈکیٹ کرتی ہوں۔'
ٹیم انڈیا کے سیمی فائنل میں ہارنے کے بعد کئی بالی وڈ ستاروں نے اپنی پرتکریا ظاہر کی ہے۔ امیتابھ بچن سے لیکر عامر خان جیسے ستارے ٹیم کے ساتھ کھڑے دکھائی دیئے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation