Loading...
کام نہ ملنے سے ڈپریشن میں تھے مہیش آنند,کی تھی5شادیاں| Webdunia Hindi

کام نہ ملنے سے ڈپریشن میں تھے مہیش آنند,کی تھی5شادیاں

بالی وڈ کے مشہر ولن شکتی کپور نے بتایا که مہیش آنند کام نہ ملنے کے چلتے کافی ڈپریس رہتے تھے اور انہیں شراب کی لت لگ چکی تھی۔

90کے دشک کے خطرناک ولن کے طور پر پہچان بنانے والے ایکٹرکی موت کی خبر نے بالی وڈ انڈسٹری کو ہلاکر رکھ دیا ہے۔ مہیش نے شہنشاہ,مجبور,تھانیدار,وشواتما,خوددار,وجیتا اور کروکشیتر جیسی پھلموں میں کام کیا تھا لیکن وہ پچھلے18سال سے بیروزگار تھے۔

مہیش آنند کو آخری بار اسی سال رلیز ہوئی گووندا کی فلم رنگیلا راجا میں دیکھا گیا تھا۔ نردیشک پہلاج نہلانی نے انہیں اپنی اس فلم میں6منٹوں کا رول دیا تھا۔ مہیش آنند کی آسمک موت کے بعد اس فلم میں انکے ساتھ ایکٹنگ کرنے والے بالی وڈ کے پاپلر ولننے چوکانے والا خلاصہ کیا ہے۔
شکتی نے بتایا که مہیش کام نہ ملنے کے چلتے کافی ڈپریس رہتے تھے اور انہیں شراب کی لت لگ چکی تھی۔ وہ نشے میں لوگوں کو فون ملا دیتے تھے۔ پہلاج جی نے انہیں فلم کے کلائمیکس سے کچھ منٹوں پہلے ایک رول دیا تھا جو انہوں نے اچھے سے نبھایا۔ فلم کی شوٹنگ کے دوران پہلاج جی نے انہیں شراب پینے سے منا بھی کیا تھا لیکن مہیش نے انکی بالکل نہیں سنی۔ میں بھی مہیش کو شراب پینے کے لئے منا کرتا تھا اور میں نے انہیں شراب کو چھوڑنے کے لئے بھی کہا تھا کیونکہ کچھ سال پہلے بالی وڈ ایکٹر گیون پیکارڈ بھی شراب کی لت کے کارن اپنی زندگی کھو بیٹھے تھے۔
مہیش آنند9فروری کو اپنے ممبئی ستھت فلیٹ میں مرت ہوئے پائے گئے,جسکے بارے میں تب جانکاری ملی جب انکی بہن اور پولیس فلیٹ کے اندر پہنچی۔ بتایا جا رہا ہے که مہیش نے2دنوں تک گھر کا دروازہ نہیں کھولا,جسکے بعد پولیس کو بلایا گیا۔ جب پولیس مہیش کے گھر کے اندر گئی تب شراب سے بھرا ایک گلاس لاش کے پاس ملا۔

مہیش نے کی تھی پانچ شادیاں
مہیش آنند ایک ٹرینڈ ڈانسر تھے جو بالی وڈ میں پرفارم کیا کرتے تھے۔ بالی وڈ میں آنے سے پہلے وہ بھارت کے ٹاپ ماڈل میں شمار تھے۔ مہیش نے پہلی شادی پروڈیوسر برکھا رائے سے کی تھی۔ اسکے بعد1987میں انکی دوسری شادی مس انڈیا انٹرنیشنل ایرکا ماریا ڈسوجا سے ہوئی۔ دونوں کا ایک بیٹا ترشول آنند بھی ہے۔

مہیش کی تیسری شادی ایکٹریس مدھو ملہوترا سے1992میں ہوئی۔ سال2000میں انہوں نے چوتھی شادی ایکٹریس اوشا باچانی سے کی لیکن دو سال بعد ہی انکا طلاق ہو گیا۔ خبروں کی مانیں تو مہیش نے پانچوی شادی سال2015میں ایک رشین لڑکی لانا کے ساتھ شادی کی تھی۔ مہیش نے فیس بک پر لانا کے ساتھ ہی فوٹو شیئر کی تھی۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation