Loading...
دوسری بار شادی کے بندھن میں بندھی رجنی کانت کی بیٹی سوندریا,دھوم دھام سے سمپن ہوئی شادی| Webdunia Hindi

دوسری بار شادی کے بندھن میں بندھی رجنی کانت کی بیٹی سوندریا,دھوم دھام سے سمپن ہوئی شادی

سپر سٹارکی بیٹی سوندریا اور وشگن ونگامڑی کی شادی11فروری کو پارمپرک طریقے سے سمپن ہو گئی۔ دونوں کی شادی کی تصویریں سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہیں۔ سوندریا کی شادی میں کئی نامی ہستیوں نے شرکت کی۔
چینئی کی د لیلا پیلیس میں سوندریا اور وشگن شادی کے بندھن میں بندھیں۔ اس سماروہ میں تمل ناڈو کے مکھیہ منتری کے پلانیسوامی کے علاوہ کمل حسن جیسے نامی ہستیوں نے شرکت کی۔ سوندریا نے شادی کے دوران گولڈن اور پنک کلر کی ساڑی پہنی تھی وہیں دوسری رسموں کے لئے وہ پارمپرک گرین اور ریڈ ساڑی میں نظر آئیں۔

سوندریا کی شادی کی رسمیں شروع ہو گئی تھیں۔ شنیوار شام کو کپل نے پری ویڈنگ بیش پارٹی رکھی,جسمیں دونوں کے پرواروالے شامل ہوئے تھے۔ سوندریا کی سنگیت اور مہندی سیرمنی میں رجنی کانت کا ایک دم الگ ہی انداز دیکھنے کو ملا تھا۔ رجنی کانت بیٹی کی شادی کی خوشی میں جم کر ڈانس کیا تھا۔

سوندریا کی یہ دوسری شادی ہے۔ سوندریا نے اس سے پہلے ادیوگپتی اشون رامکمار سے2010میں شادی کی تھی اور انہوں نے2016میں طلاق کی عارضی دے دی اور الگ ہو گئے۔ انکا وید نام کا ایک بیٹا ہے۔ وہیں,سوندریا کے دوسرے پتی وشگن بجنیسمین ہونے کے ساتھ ایکٹر بھی ہیں۔ سال2018میں انہوں نے تمل فلم'ونجاگر الاگم'سے اپنی فلمی کریر کی شروعات کی تھی۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation