Loading...
سلمان خان کی فلم دبنگ3کو لیکر بڑی خبر| Webdunia Hindi
test header

سلمان خان کی فلم دبنگ3کو لیکر بڑی خبر

بالی وڈ سپر سٹاران دنوں اپنی اپکمنگکی شوٹنگ میں بجی ہے۔ اسی بیچ سلمان کے فینس کے لئے ایک اور خوشخبری آئی ہیں۔ سلمان لمبے سمیہ سے اٹکی پھل‍مکی شوٹنگ جلد شروع کرنے جا رہے ہیں۔
رپورٹس کے مطابق دبنگ3کی کاس‍ٹ فائنل ہو چکی ہے اور فلم کی شوٹنگ اپریل میں شروع ہو جائیگی۔ اس خبر کو فلم کے پروڈیوسرنے کنپھرم کرتے ہوئے کہا که ہاں,فلم اپریل سے پھلور پر چلی جائیگی۔ حالانکہ ابھی تک ہم نے شوٹنگ کی لوکیشن فائنل نہیں کی ہے۔

انہوں نے کہا که ابھی ہم کیول اتنا ہی بتا سکتے ہیں که فلم میں سلمان خان لیڈ میں ہو نگے اور اسکے ڈایریکٹر پربھدیوا ہو نگے۔ ارباج خان اس فلم کے اس بار پروڈیوسر ہے۔ حالانکہ دبنگ سیریز کی پچھلی2پھلموں کو انہوں نے ڈائریکٹ کیا تھا۔
کہا جا رہا ہے که که دبنگ3ایک سچی گھٹنا پر آدھارت ہوگی۔ فلم میں چل بل پانڈے نوئیڈا کے ایک پولیس ادھیکاری کی بھومکا میں ہو نگے۔ فلم میں سوناکشی سنہا کے علاوہ ایک اور ہیروئن ہوگی۔ اسکے ساتھ ہی کہا گیا که فلم میں سلمان کی بھانجی ایلجا اگن ہوتری بھی دکھ سکتی ہیں۔

سلمان خان دبنگ3کی شٹنگ کے پہلے علی عباس جفر کی پیریڈ ڈراما فلم بھارت کی شوٹنگ ختم کرینگے۔ دبنگ3اس سال دیوالی یا کرسمس کے موقعے پر رلیز ہو سکتی ہے۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation