Loading...
ارجن ملائکہ کی وجہ سے سلمان خان نے چھوڑی بونی کپور کی دو پھلمیں!| Webdunia Hindi

ارجن ملائکہ کی وجہ سے سلمان خان نے چھوڑی بونی کپور کی دو پھلمیں!

ان دنوں بالی وڈ کے گلیاروں میںاور ملائکہ ارورا کے افیئر کی چرچا ہے۔ دونوں کی بڑھتی نج‍دیکیاں خان پریوار کو کھٹک رہی ہیں۔ اب خبریں آ رہی ہیں که خان پریوار کی بہو رہ چکی ملائکہ سنگ افیئر کا کھامیاجا ارجن کپور کے پتاکو جھیلنا پڑ رہا ہے۔

رپورٹس کے مطابق بونی کپور نے دو بڑے پروجیکٹ کے لئےکو سائن کیا تھا۔ یہ پروجیکٹ تھے, ‘2’اور‘نو اینٹری میں اینٹری’۔ لیکن سلمان نے دونوں ہی پروجیکٹ کو کرنے سے منا کر دیا ہے۔ سلمان نے پروجیکٹ چھوڑنے کی وج‍ہ بھی نہیں بتائی ہے۔ مانا جا رہا ہے که سلمان خان نے یہ فیصلہ ملائکہ اور ارجن کے رشتے کی وجہ سے کیا۔

ارجن کپور نے پہلے سلمان خان کی چھوٹی بہن ارپتا کو ڈیٹ کیا۔ پھر دونوں کا بریک اپ ہو گیا۔ اسکے بعد ارجن کی نزدیکیاں ملائکہ سے بڑھنے لگیں۔ ملائکہ اس وقت ارباج کی پتنی تھیں۔ سلمان اور ارجن کے بیچ دوریاں یہیں سے بڑھنی شروع ہوئیں۔ ملائکہ اور ارباج کے طلاق کے بعد سلمان خان اور ارجن کپور کی دشمنی بھی کھل کر سامنے آ گئی۔
سلمان کے بونی کپور سنگ رشتے کافی اچھے رہے ہیں۔ لیکن شائد ارجن ملائکہ کے رشتوں کے کارن انمے بھی دوریاں بن گئی ہے۔ وانٹیڈ اور نو اینٹری میں سلمان خان مکھیہ بھومکا میں تھے اور دونوں ہی پھلمیں سپرہٹ رہی تھیں۔ وانٹیڈ سے سلمان کے کریر کو نئی دشا بھی ملی تھی۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation