Loading...
شاہ رخ خان کی ڈان3کو لیکر فرحان اختر کا بڑا خلاصہ| Webdunia Hindi

شاہ رخ خان کی ڈان3کو لیکر فرحان اختر کا بڑا خلاصہ

بالی وڈ سپر سٹارکی حال ہی میں رلیز ہوئی فلم زیرو باکس آفس پر کچھ خاص کمال نہیں دکھا پائی ہے۔ زیرو کے بعد شاہ رخ اپنی اگلی فلم پر کام شروع کرنے جا رہے ہیں۔ اسی بیچ فلم نرماتا,نردیشک اور ابھینیتانےکو لیکر بڑا بیان دیا ہیں۔

فرحان نے فلم گلی بائے کے ٹریلر رلیز کے دوران کہا که ہم ڈان3پر کام کر رہے ہیں۔ جلد ہی اسکو لیکر بڑی اناؤنسمینٹ کی جائینگی۔ اسکے لئے آپ کو تھوڈا انتظار کرنا ہوگا۔

بیتے دنوں یہ بھی خبر آئی تھی که شاہ رخ ڈان سیریز کی اگلی فلم پر بھی کام شروع کرنے جا رہے ہے۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے که ایک سیل انٹرٹینمینٹ کا اگلا پروجیکٹ ڈان3ہی ہے۔ شاہ رخ کو فلم کا آئیڈیا بھی سنا دیا گیا ہے انہیں یہ پسند بھی آیا ہے۔

مانا جا رہا ہے که فلم2020میں رلیز کر دی جائیگی۔ رپورٹ کے مطابق,ڈان3کی کہانی پہلے دو پھلموں سے ایک دم الگ ہوگی۔ اس فلم میں شاہ رخ کے اپوجت کونسی ہیروئن نظر آئینگی اسکو لیکر ابھی بھی سسپینس برقرار ہے۔ ڈان سیریز کی سبھی پھلمیں ہٹ رہی ہیں اور اب ایک بار پھر ڈان کا ایکشن دیکھنے کے لئے فینس بیتاب ہیں۔

شاہ رخ اس وقت راکیش شرما کی بایوپک کو لیکر ویست ہے۔ اس فلم کا نام'سارے جہاں سے اچھا'ہے۔ فلم کے لئے شاہ رخ خان اپنا وزن بھی کم کر رہے ہے۔ خبر کے مطابق,اس فلم میں کنگ خان21سال کے راکیش سے لیکر35سال تک کے راکیش کے لک میں نظر آئینگے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation