Loading...
شاہ رخ خان کو'د لوائن کنگ'سے ملی یہ سیکھ| Webdunia Hindi

شاہ رخ خان کو'د لوائن کنگ'سے ملی یہ سیکھ

سال2016میں'د جنگل بک'کے ساتھ لوگوں کے دلوں کو جیتنے کے بعد,ڈجنی ایک بار پھر سے اپنی سپرہٹ پھرینچائجی'د لائن کنگ'کا لائیو ایکشن سنسکرن بالکل نئی تکنیک اور نئی پرکلپنا کے ساتھ پیش کرنے کے لئے پوری طرح تیار ہے۔

اب جب بات ڈجنی کے اس بھویہ اور کالپنک سنسکرن کی ہو رہی ہو,تو ایسے میں ہندی میں اس فلم کی بھویتا کو جیونت کرنے کے لئے بالی وڈ کے بادشاہ سے بہتر کون ہو سکتا ہے۔ بالی وڈ کے بادشاہنے اپنے بیٹےکے ساتھ کرمش راجا مپھاسا اور انکے بیٹے سمبا کے لئے اپنی آواز دی ہے۔
آنسکرین بتائی گئی سب سے بڑی پریوارک کہانیوں میں سے'د لائن کنگ'سبھی کی یادوں میں بسی ہے,جو کافی کچھ سکھاتی ہے۔ پتا پتر کے رشتے اور دوستی کے بندھن آدی کئی ایسے تتو ہیں,جسکیاس فلم سے ملتی ہے,اور فلم سے کافی کچھ سیکھنے کو ملا ہے۔ یہ بات کنگ خان بھی کافی گہرائی سے محسوس کرتے ہیں۔

شاہ رخ خان نے د لائن کنگ کے مہتو اور اس سے ملی جیون کی سیکھ کے بارے میں اپنے وچاروں کو ساجھا کیا۔ انہوں نے کہا که'فلم کی کہانی میں سوابھاوک روپ سے کافی نیتکتا ہے۔ شاہ رخ کہتے ہیں که ویکتیگت روپ سے وہ کسی فلم میں نیتکتا کی تلاش نہیں کرتے اور شدھکے طور پر اسکا آنند لیتے ہیں۔ ایسے میں جب بات د لائن کنگ کی ہو تو یہ بات سویکار کرنے میں تنک بھی جھجھک نہیں ہوتی,که یہ سوابھاوک روپ سے منورنجک ہے,کیونکہ یہ رشتوں کے بارے میں بات کرتا ہے۔

شاہ رخ نے کہا که کئی بار,بڑھتے بچوں کو یہ یہ محسوس نہیں ہوتا ہے که انکے ماتا پتا جو کہتے ہیں,وہ واستو میں بعد میں انکے کام آ سکتا ہے۔ وہ اس بات کو دربھاگیہ پورن بتاتے ہیں که بچے اس وقت اپنے ماتا پتا دوارہ دی گئی سیکھ کو یاد کرتے ہیں,جب وہ انکے جیون میں نہیں ہوتے ہیں۔ ایسے میں کہیں نہ کہیں,فلم کی کہانی یہ درشاتی ہے که,اپنے ماتا پتا کی باتوں کو سننا اور وہ آپ کو کیا کہہ رہے ہیں,اسکے ارتھ کو گہرائی سے سمجھنا آپکے لئے اچھا ہے۔ یہ آپ کو سکھاتا ہے که,ہمارے ماتا پتا ہمیشہ ہمارے بھیتر رہتے ہیں اور انکی دی گئی سیکھ کبھی بیکار نہیں ہوتی ہے۔

شاہ رخ خان نے اپنے بچپن کو یاد کرتے ہوئے کہا که انکے ماتا پتا نے جن چھوٹی چھوٹی باتوں کے بارے میں کہا تھا,اسے وہ ویکتیگت روپ سے اب محسوس کرتے ہیں,جس کا احساس انہیں اس وقت نہیں ہوا۔
'آئرن مین'اور'د جنگل بک'کے پرسدھ نردیشک,جان پھیورو دوارہ نردیشت ڈجنی کی'د لوائن کنگ'حال کی سب سے بہپرتیکشت پھلموں میں سے ایک ہے۔ پپ سنسکرتی کی اتکرشٹ رچنا,اینمیٹیڈ سنسکرن اپنی مضبوط اور بھاوناتمک کہانی کے ساتھ ہی یادگار پاتروں کے لئے جانا جاتا ہے۔ ڈجنی کی د لائن کنگ19جولائی2019کو انگریزی,ہندی,تمل اور تیلگو میں رلیز ہوگی۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation