Loading...
بھارت میں سیکس سے جڑے ٹیبو کو توڑنے کے لئے تیار ہے سوناکشی سنہا کی'خاندانی شپھاکھانا' | Webdunia Hindi

بھارت میں سیکس سے جڑے ٹیبو کو توڑنے کے لئے تیار ہے سوناکشی سنہا کی'خاندانی شپھاکھانا'

ایکٹریس سوناکشی سنہا فلم'خاندانی شپھاکھانا' 2اگست کو رلیز ہونے کے لئے تیار ہے۔ یہ فلم ایک ایسی چیز کی بات کرتی ہے جسکے بارے میں1.35بلین کی آبادی والے اس دیش میں سب سے کم چرچا کی جاتی ہے۔ جی ہاں,سیکس۔

فلم کی کہانی پنجاب کے بیکگراؤنڈ پر آدھارت ہے۔ یہ فلم ایک چھوٹے سے شہر سے آئیں پنجابی لڑکی بیبی بیدی کی کہانی بیاں کرتی ہے,جسے اپنے چاچا سے ایک سیکس کلینک وراثت میں ملتی ہے۔ اسکے پورے سفر کے دوران,یہ فلم درشکوں کو اس بات کا احساس کراتی ہے که اس دیش کے زیادہ تر حصوں میں سیکس ابھی بھی ایک ٹیبو بنا ہوا ہے اور سماج میں سیکس کے سے جڑی غلط سوچ کو توڑنے کے لئے ایک مہیم چھیڑتی ہے۔
اس فلم کے نرماتاؤں نے سیکس سے جڑے ٹیبو اور اس سے جڑی سمسیائیں سماج میں لگ بھگ سبھی کے عام سکھ شانتی پر کیسے اثر ڈالتی ہیں اس بات کا وشلیشن کرنے اور اسے پیش کرنے کے لئے ایک مجاکیا طریقہ اپنایا ہے۔ اتنا ہی نہیں,فلم میں اس بات کی جھلک ملتی ہے که کیسے ایک پرش پردھان سماج سیکس سے جڑی سمسیاؤں کی وکالت کرنے والی اور کھل عام انکا علاج کرنے والی لڑکی کے پرتی پرتکریا کرتا ہے۔

اس فلم کے بارے میں بات کرتے ہوئے,سوناکشی نے کہا,میں نے اس فلم میں کام کرنے کا فیصلہ کیا اسکی خاص وجہ اسکا سبجیکٹ ہے اور کیسے یہ آج کے زمانے سے جڑا ہوا ہے۔ مجھے خوشی ہے که شلپی نے ہمارے دیش میں سیکس ٹیبو کے بارے میں ایک فلم بنانے کا فیصلہ کیا۔ یہ ایک بہت ہی ہمت کی بات ہے۔ میں لوگوں کو بیبی بیدی کی ٹیگ لائن کو اپنانے کے لئے پروتساہت کرنا چاہونگی, 'جو ہے,شرماؤ مت,بات تو کرو'۔
فلم کے نردیشک شلپی داس گپتا نے کہا که,یہ بیحد آشچریہ کی بات ہے که ہندستانی لوگ اس دنیا کی ہر چیز کے بارے میں بہت لمبی چوڑی بحث کرتے ہیں۔ آپ سمجھ سکتے ہیں,اس مدعے کو چھوڑکر۔ خیر,اب وقت آ گیا ہے جب ہم سیکس کے بارے میں بات کریں۔ میرا ماننا ہے که ہم اس بارے میں جتنا جلدی زیادہ کھلینگے,اتنی ہی جلدی ہم ایک سوستھ سماج میں بدلیں جائیں گے۔
فلم میں ورن شرما اور بادشاہ بھی ہیں,جو بڑے پردے پر اپنی شروعات کر رہے ہیں۔ بھوشن کمار,مہاویر جین,مرگدیپ سنگھ لامبا,دویا کھوسلا کمار دوارہ نرمت,شلپی داس گپتا دوارہ نردیشت یہ فلم2اگست2019کو رلیز ہونے کے لئے تیار ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation