Loading...
8سال چھوٹی ہونے کے باوجود بنیں سلمان خان کی ماں,لوگوں کو نہیں آیا پسند| Sonali Kulkarni opens up about the criticism for playing Salman Khans mother in movie Bharat | Webdunia Hindi

8سال چھوٹی ہونے کے باوجود بنیں سلمان خان کی ماں,لوگوں کو نہیں آیا پسند

کی حالیہ رلیز فلم'بھارت'میں ڈھیر سارے کلاکار ہیں ان میں سے ایک سونالی کلکرنی بھی ہیں۔ مراٹھی پھلموں میں سونالی جانا پہچانا نام ہیں۔ اسکے علاوہ سونالی نے کنڑ,گجراتی,مراٹھی,ہندی اور تمل پھلموں میں بھی کام کیا ہے۔ ہندی پھلموں میں دل چاہتا ہے,سنگھم,ٹیکسی نں. 9211میں بھی وہ نظر آئی ہیں۔

'بھارت'میں سونالی نے سلمان خان کی ماں کی بھومکا نبھائی ہے اور یہ بات کئی لوگوں کو اسلئے چبھ گئی کیونکہ عمر کے معاملے میں سلمان سے سونالی کافی چھوٹی ہیں۔ سونالی اس سمیہ45ورش کی ہیں جبکہ سلمان53ورش کے۔ دونوں کے بیچ8سال کا فاصلہ ہے۔
کئی لوگوں کا ماننا ہے که بالی وڈ میں ابھینیتریوں کے ساتھ ایسا ہی برتاؤ ہوتا ہے اور انہیں کئی بار عمر میں اپنے سے بڑے ہیرو کی ماں کی بھومکا ادا کرنا ہوتی ہے۔ یہ سلسلہ ورشوں سے چلا آ رہا ہے۔ سونالی ایک سشکت ایکٹریس ہیں اور انہیں ہندی پھلموں میں دمدار بھومکا ملنی چاہئیے۔ انہیں اپنی عمر کے رول ملنا چاہئیے۔

لیکن سونالی اس سے بالکل بھی ناخوش نہیں ہیں۔ انکا کہنا ہے که یہ رول انہوں نے خود سویکارا ہے۔ ایک ویب سائٹ سے بات چیت کرتے ہوئے انہوں نے کہا که سنہ2000میں رلیز فلم'مشن کشمیر'میں تو وہ رتک کی ماں بھی بن چکی ہیں۔

سونالی کا کہنا ہے که انہیں مراٹھی پھلموں میں اچ‍چھے رول نبھانے کو ملتے ہیں,لیکن ہندی پھلموں میں انہیں اییسے رول نہیں ملتے ہیں۔ پھر بھی وہ خوش ہیں که ہندی پھلموں کے ذریعے وہ زیادہ لوگوں تک پہنچتی ہیں۔

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation