Loading...
عالیہ بھٹ کی ممی سونی راجدان کا خلاصہ,پریگنینسی کے دوران پی لی تھی ڈھیر ساری سگریٹ| Webdunia Hindi

عالیہ بھٹ کی ممی سونی راجدان کا خلاصہ,پریگنینسی کے دوران پی لی تھی ڈھیر ساری سگریٹ

کی پتنی اورکی ماںسوشل میڈیا پر کافی ایکٹو رہتی ہیں اور کئی بار ٹوٹّر پر اپنے وچار بھی ویکت کرتی ہیں۔ سونی راجدان ایک ٹویٹ سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہو رہا ہے۔ اس ٹویٹ میں انہوں نے خلاصہ کیا ہے که گمراہ فلم کی شوٹنگ کے دوران وہ پریگنینٹ ہو گئی تھیں۔

سونی راجدان نے ٹوٹّر پر شیئر ہوئیں کچھ تصویریں کے پیچھے کا قصہ سناتے ہوئے بتایا که وہ تصویریں سال1993میں آئی فلم گمراہ کی ہیں۔ پتی مہیش بھٹ دوارہ نردیشت اس فلم کے سمیہ عالیہ انکے پیٹ میں تھیں اور انہیں اسکا پتہ ہی نہیں تھا۔

سونی راجدان نے یہ بھی بتایا که فلم کے ایک سین کے دوران انہیں خوب ساریپینی پڑی۔ سونی راجدان نے گمراہ فلم سے جڑی کچھ تصویروں کو ریٹویٹ کرتے ہوئے لکھا,یہ میری پسندیدہ پھلموں میں سے ایک اور اس فلم میں مجھے میرے رول کے لئے کافی تعریف ملی تھی۔ اوشوسنیہ شریدیوی کے ساتھ کام کرکے مجھے بہت اچھا لگا تھا۔ بہت اچھی یادیں۔

سونی راجدان کے اس ٹویٹ پر یوجرس پاجٹو اور نیگیٹو,دونوں ہی طرح کے کمینٹ کر رہے ہیں۔ سونی راجدان سمیہ سمیہ پر اپنے ٹوٹّر فینس کے ساتھ پھلموں اور اپنی زندگی سے جڑی تصویریں شیئر کرتی رہتی ہیں۔

گمراہ فلم میں سونی راجدان کے علاوہ سنجے دت اور دونگت ابھینیتری شریدیوی اہم کرداروں میں تھے۔ اس فلم کو مہیش بھٹ نے ڈائریکٹ کیا تھا۔ سونی راجدان نے کافی سمیہ چلے افیئر کے بعد مہیش بھٹ سے20اپریل, 1986کو شادی کی تھی۔ سونی راجدان کی دوسری بیٹی کا نام شاہین بھٹ ہے۔

سونی راجدان کی آخری فلم نو پھادرس ان کشمیر تھی۔ اس فلم میں انکی ایکٹنگ کو کافی سراہا گیا۔ انہوں نے مشہور ٹی وی سیریئل بنیاد میں بھی کام کیا تھا۔ پچھلے سال رلیز ہوئی راجی فلم میں سونی نے عالیہ بھٹ کی ماں کا کردار نبھایا تھا۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation