Loading...
سوریہ ونشی میں اجے دیوگن,رنویر سنگھ کے ساتھ سلمان خان بھی دکھینگے!| Webdunia Hindi

سوریہ ونشی میں اجے دیوگن,رنویر سنگھ کے ساتھ سلمان خان بھی دکھینگے!

روہت شیٹی اس سمیہ'سوریہ ونشی'نامک فلم بنا رہے ہیں جو اگلے ورش27مارچ کو رلیز ہوگی۔ یہ ایک اے ٹی ایس آفیسر کی کہانی ہے جسمیں لیڈ رول اکشے کمار کر رہے ہیں۔ اسکے پہلے روہت کی پھلموں کے دو پولیس آفیسر بیحد مشہور ہوئے ہیں۔ اجے دیوگنکے روپ میں تو رنویر سنگھ سمبا کے روپ میں۔

رنویر سنگھ کی سمبا میں اجے دیوگن نے کیمیو کیا تھا,جو که خوب پسند کیا گیا تھا۔ تھوڑی دیر کے لئے اکشے کمار بھی دکھائی دیئے تھے۔ اب سوریہ ونشی میں سنگھم اور سمبا نظر آئینگے۔



سوتروں کا کہنا ہے که فلم میںبھی چل بل پانڈے کے روپ میں نظر آ سکتے ہیں۔ دبنگ سیرج میں چل بل پانڈے نامک پولیس آفیسر کا کردار سلمان نبھاتے ہیں۔ دبنگ اور دبنگ2سپرہٹ رہی تھیں اور اب سلمان دبنگ3میں ویست ہیں۔ اس پولیس آفیسر کو بھی روہت اپنی فلم میں شامل کرنے کا پلان بنا رہے ہیں۔

سلمان اور روہت نے اب تک ساتھ میں کام نہیں کیا ہے۔ دونوں ہی ایک دوسرے کے ساتھ فلم کرنا چاہتے ہیں۔ سوریہ ونشی فلم کی نئی رلیز ڈیٹ سلمان نے ہی اناؤنس کی ہے جس سے سپشٹ ہے که دونوں کے بیچ بہترین سمبندھ ہے۔ اسکا فائدہ روہت'سوریہ ونشی'میں اٹھانا چاہتے ہیں۔

کہا جا رہا ہے که روہت اپنی اگلی فلم سلمان کو لیکر بنانے کا ارادہ رکھتے ہیں اور اسکے پہلے وہ سوریہ ونشی میں سلمان کو کیمیو کے روپ میں شامل کرنا چاہتے ہیں۔


-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation