Loading...
سلمان خان اور اجے دیوگن کو پریوار کی طرح مانتی ہیں تبو| Webdunia Hindi

سلمان خان اور اجے دیوگن کو پریوار کی طرح مانتی ہیں تبو

بالی وڈ ایکٹریس تبو نے اپنے تین دشک لمبے کریر میں بہت سی پھلموں میں کام کیا ہے۔90کے دشک میں گلیمرس کرداروں میں نظر آنے والی تبو,آج پردے پر الگ الگ طرح کے کردار نبھا رہی ہیں۔ تبو کی فلم'دے دے پیار دے'جلد رلیز ہونے والی ہے۔

اس فلم میں تبو کے اپو زٹ انکے بیسٹ فرینڈہیں۔ دونوں اتنے سالوں میں کئی پھلموں میں ساتھ کام کر چکے ہیں۔ تبو5جون کو رلیز ہو رہی فلم بھارت میںکے ساتھ دکھینگی۔ دونوں ایکٹرس کے ساتھ تبو خاص بانڈنگ شیئر کرتی ہیں۔

تبو نے اپنے کریر میں نام ہی نہیں کمایا بلکہ سلمان اور اجے جیسے دوست بھی کمائے ہیں۔ تبو کا کہنا ہے که دونوں کے ساتھ انکی گہری دوستی ہے۔ تبو نے کہا که سلمان اور اجے انکے کو سٹار سے اب انکا پریوار بن گئے ہیں اور انکا ماننا ہے که یہ رشتہ وہ کبھی ٹوٹنے نہیں دینگی۔
تبو نے کہا, 'یہ میری زندگی کے گہرے رشتے ہیں۔ یہ میری زندگی کا حصہ ہیں کیونکہ میری ادھکتر زندگی میرے کام سے ہی جڑی رہی ہے۔ یہ وہ لوگے ہیں جن سے میری ملاقات کام کے دوران ہوئی۔ یہ وہ لوگ ہیں جو مجھے پتہ ہے که کسی بھی طرح مجھے ٹوٹنے نہیں دینگے۔ وہ میرے پریوار کی طرح ہیں۔
تبو نے اجے دیوگن کے ساتھ وجیپتھ,حقیقت,گول مال اگین اور تکشک جیسی پھلموں میں کام کیا ہے,جبکہ سلمان خان کے ساتھ بی بی نں. 1,ہم ساتھ ساتھ ہیں اور جے ہو میں سکرین شیئر کی ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation