Loading...
تارا ستاریا بولیں سدھارتھ ملہوترا ایک بہترین بوائے فرینڈ بنینگے,کیا کر رہی ہیں ڈیٹ؟| Webdunia Hindi

تارا ستاریا بولیں سدھارتھ ملہوترا ایک بہترین بوائے فرینڈ بنینگے,کیا کر رہی ہیں ڈیٹ؟

تارا ستاریا نے حال ہی میں کرن جوہر کی فلم'سٹوڈینٹ آف د ایئر2'سے بالی وڈ ڈیبیو کیا ہے۔ اس فلم میں انکے ساتھ ٹائگر شرف اور اننیا پانڈے نظر آئے۔ تارا ان دنوں اپنی پہلی فلم کی رلیز کا جشن منا رہی ہے۔ وہیں تارا کو لیکر پچھلے کافی دنوں سے خبریں آ رہی ہیں که وہ سدھارتھ ملہوترا کو ڈیٹ کر رہی ہیں۔
Photo : Instagram
تارا اور سدھارتھ کئی بار ایک ساتھ سپاٹ بھی ہو چکے ہیں۔ مگر تارا نے ان افواہوں پر تب ورام لگا دیا تھا جب انہوں نے کہا که وہ سنگل ہیں۔ لیکن لگتا ہے که ابھی بھی لوگ یہ ماننے کو تیار نہیں ہے که سدھارتھ اور تارا کے بیچ کچھ نہیں ہے۔ تبھی تو بیچ بیچ میں دونوں کے افیئر کے چرچے اڑتے رہتے ہیں۔
تارا سے جب پھر پوچھا گیا که کیا وہ سدھارتھ ملہوترا کو ڈیٹ کر رہی ہیں؟ رپورٹس کے انوسار,تارا نے اسکا جواب دیتے ہوئے کہا که سدھارتھ ایکبنینگے,لیکن میں آپ کو کہنا چاہتی ہوں که میں پوری طرح سے سنگل ہوں۔ اب تو ان لوگوں کو جواب مل گیا ہوگا جو یہ جاننے کو بیتاب تھے که تارا ستاریا اور سدھارتھ ایک دوسرے کو ڈیٹ کر رہے ہیں یا نہیں۔
تارا ان دنوں بیحد خوش ہیں۔ انکی پہلی فلم‘سٹوڈینٹ آف د ایئر2’کچھ دن پہلے ہی رلیز ہوئی۔ باکس آفس پر یہ فلم ٹھیک ٹھاک چل رہی ہے اور اس میں تارا کی سکلس کو بھی کافی سراہا گیا۔ تارا ملاپ جاویری کی فلم'مرجاواں'میں نظر آئینگی,جسمیں انکے علاوہ سدھارتھ ملہوترا اور رکل پریت بھی ہونگی۔ اسکے علاوہ تارا ستاریا تیلگو بھاشا کی ہٹ فلم آرئیکس100میں بھی دکھینگی۔

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation