Loading...
سوناکشی سنہا سے پوچھ تاچھ کرنے گھر پہنچی یوپی پولیس,دھوکادھڑی کا لگا ہے آروپ| Webdunia Hindi

سوناکشی سنہا سے پوچھ تاچھ کرنے گھر پہنچی یوپی پولیس,دھوکادھڑی کا لگا ہے آروپ

Photo : Instagram
بالی وڈ ایکٹریس سوناکشی سنہا پر کچھ وقت پہلے دھوکادھڑی کا معاملہ درج ہوا تھا۔ ان پر آروپ ہے که13ستمبر2018کو ایک سٹیج شو میں پرفارم کرنے کے لئے انہیں24لاکھ رپئے دیئے گئے تھے لکن سوناکشی اس اوینٹ میں نہیں پہنچی تھیں۔ اس معاملے میں مرادآباد کے پولیس اسٹیشن میں آئی پی سی کی دھارا420 (دھوکادھڑی)اور406کے تحت معاملہ درج کیا گیا تھا۔

اب اس معاملے میں مرادآباد پولیس سوناکشی کا بیان لینے کے لئے ممبئی میں انکے گھر رامائن بنگلو پہنچی۔ وہ جہو ایریا میں رہتی ہیں۔ اسلئے مرادآباد کی ٹیم نے اس معاملے میں جہو پولیس اسٹیشن کی مدد لینے کا فیصلہ کیا ہے۔ حالانکہ جب پولیس وہاں پہنچی تو ایکٹریس موجود نہیں تھی۔
کئی گھنٹوں تک انتظار کرنے کے بعد پولیس وہاں سے چلی گئی۔ شکروار کو پولیس دوبارہ سوناکشی کے گھر جانے والی ہے۔ اس معاملے میں سوناکشی سنہا کے سپوکپرسن نے کہا یہ سبھی آروپ غلط ہیں۔ یہ سوناکشی کی امیج خراب کرنے کے لئے کیا جا رہا ہے۔

سپوکپرسن نے بتایا که اپنے9سال کے کریر میں سوناکشی نے ہمیشہ ایمانداری سے کام کیا ہے۔ یہ ویکتی جو بھی آروپ لگا رہا ہے وہ غلط اور بےبنیاد ہیں۔
ورکپھرنٹ کی بات کریں تو سوناکشی سنہا ان دنوں سلمان خان کے ساتھ'دبنگ3'کی شوٹنگ میں بجی ہیں۔ اسکے علاوہ سوناکشی اپنی فلم خاندانی شپھاکھانا کو لیکر بھی چرچا میں ہے۔ سوناکشی کا اس فلم میں کافی الگ کردار ہے اور وہ اس فلم میں سیکس کلینک چلاتے ہوئے نظر آئینگی۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation