Loading...
نو اینٹری2کی سکرپٹ ریڈی,کیا سلمان خان کرینگے فلم؟| Webdunia Hindi

نو اینٹری2کی سکرپٹ ریڈی,کیا سلمان خان کرینگے فلم؟

نو اینٹری2کی سکرپٹ تو انیس بجمی نے تیار کر دی ہے,لیکن سلمان خان اس فلم کو کرنے کے لئے راجی ہو نگے؟ اسکا جواب فی الحال نہ بونی کے پاس ہے اور نہ انیس کے پاس۔

14سال پہلے رلیز ہوئی تھی فلم'نو اینٹری',جسمیں سلمان خان,انل کپور,فردین خان,بپاشا بسو,لارا دتا,ایشاع دیول نے لیڈ رول‍نبھائے تھے۔ فلم کو پروڈیوس کیا تھانے اور نردیشک تھے انیس بجمی۔ یہ فلم باکس آفس پر سپھل رہی تھی اور تب سے چرچا ہے که اس فلم کا دوسرا بھاگ بنایا جانا چاہئیے۔
انیس بجمی نے سکرپٹ بھی تیار کر لی تھی جو سلمان کو پسند نہیں آئی۔ سلمان نے کئی بار سجھاؤ دیئے اور ہر بار انیس بجمی نے اس میں پرورتن کر سلمان کو دکھائے,لیکن سلمان کو پسند نہیں آئی۔ سلمان نے فلم کرنے کے لئے نہ ہاں کہا اور نہ نہ۔ ادھر میں لٹکائے رکھا۔

ایسا لگنے لگا که یہ فلم اب کبھی نہیں بنیگی,لیکن انیس نے یہ کہہ کر پھر ماحول گرما دیا ہے که انکی'نو اینٹری2'کی سکرپٹ ریڈی ہے۔ انہیں نرماتا کی طرح سے گرین سگنل کا انتظار ہے۔ یدی وہ ہاں کہتے ہیں تو وہ فلم پر کام شروع کر دینگے۔ انیس نے یہ بھی کہا که وہ نہیں جانتے که سلمان فلم کرینگے یا نہیں۔
کیا سلمان فلم کرینگے؟
سلمان کے فلم نہ کرنے کے کچھ ٹھوس کارن ہے۔ ایک تو یہ که انہیں سکرپٹ پسند ہی نہیں آ رہی ہے۔ دوسرا یہ که وہ بونی کپور سے ناراض چل رہے ہیں۔ ان دنوں بونی کپور کے بیٹےاور ملائکہ ارورا کے بیچ رومانس کی خبریں جورو پر ہیں جس سے سلمان ناراض ہیں۔ غورطلب ہے که ملائکہ,سلمان کے بھائی ارباج کی ایکس وائف ہیں۔ اسلئے سمبھو ہے که بونی کی فلم سلمان نہیں کریں۔

کیا سلمان کے بنا بنائی جائیگی نو اینٹری2?
انیس بجمی بھی سلمان کے نکھروں سے تنگ آ چکے ہیں۔ سمبھو ہے که وہ سلمان کے بنا ہیبنائیں۔ لیکن کیا بونی اسکے لئے تیار ہو نگے؟ کیا درشک بنا سلمان کے نو اینٹری دیکھینگے؟ ان سوالوں پر بھی بونی کو غور کرنا ہوگا۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation