Loading...
India vs Pakistan:کپل دیو بولے,پاکستان پر بھارت کا پلڑا بھاری,کوہلی کی ٹیم ہی جیتیگی| Webdunia Hindi

ICC World Cup 2019 :کپل دیو بولے,پاکستان پر بھارت کا پلڑا بھاری,کوہلی کی ٹیم ہی جیتیگی

پن سنشودھت بدھوار, 12جون2019 (18:26 IST)
نئی دہلی۔ پورو کپتاننے بدھوار کو یہاں کہا که آئی سی سی وشو کپ میں بھارت کافی اچھا پردرشن کر رہا ہے اور وراٹ کوہلی کی اگوائی میں ٹیم پاکستان کے خلاف اس ٹورنامینٹ میں اپنا شت پرتیشت جیت کا ریکارڈ برقرار رکھنے میں سپھل رہیگی۔
وشو کپ میں بھارتیہ ٹیم پاکستان سے ایک بار بھی نہیں ہاری ہے۔ دونوں ٹیموں وشو کپ میں اب تک6بار ایک دوسرے سے ٹکرائی ہیں اور ہر بار بھارتیہ ٹیم نے اپنے اس چر پرتدوندوی کو پٹخنی دی ہے۔

پھینٹسی کھیل'اپنے11'کے لانچ کے لئے یہاں پہنچے کپل سے جب پاکستان کے خلاف مقابلے کے بارے میں پوچھا گیا تو انہوں نے امید جتائی که بھارت اپنے وجے ابھیان کو آگے بھی جاری رکھیگا اور اس ٹورنامینٹ میں7ویں بار پاکستان کو شکست دیگا۔
بھارت کی1983کی وشو چیمپئن ٹیم کے کپتان نے کہا که ہم چاہینگے که یہ ٹیم اپنی قابلیت پر کھیلے۔ مجھے اس میں کوئی سندیہ نہیں که بھارتیہ ٹیم یہ میچ جیتیگی,ہم ضرور جیتینگے,کیونکہ یہ ٹیم بہت بڑھیا کرکٹ کھیل رہی ہے۔ انہوں نے کہا که انکے زمانے میں پاکستان کی ٹیم بھارت سے مضبوط تھی لیکن اب بھارتیہ ٹیم جیت کی پربل دعویدار ہے۔

کپل نے کہا که پاکستان کے خلاف بھارتیہ ٹیم جیت کی دعویدار ہے۔ ہمارے سمیہ میں پاکستان کی ٹیم زیادہ مضبوط تھی۔ آج بھارتیہ ٹیم بہتر کھیل رہی ہے,شیرش پر ہے۔ امید کرتے ہے,ہم ایسے ہی اپنے کھیل کو جاری رکھینگے۔
انہوں نے کہا که پچھلے10ورشوں میں ہمارے کھیل میں کافی سدھار ہوا ہے,جیسے شیتررکشن,وکٹوں کے بیچ دوڑ لگانا اور تیز گیندباز ہر وبھاگ میں ہمارا پردرشن بہتر ہوا ہے۔ وشو کپ میں بھارتیہ ٹیم کے دمدار آغاز سے کپل کافی پربھاوت ہیں اور انہیں امید ہے که ٹیم آخر تک اس پردرشن کو جاری رکھیگی۔

انہوں نے کہا که پہلے2میچوں میں بھارت کے پردرشن سے میں کافی خوش ہوں۔ ہم نے اتنے اچھے سے اپنا آغاز کیا, 2بڑے میچ جیتے اور امید کرتے ہیں که وہ ایسے ہی کھیلتے رہیں,بس ذرا برسات نہ ہو۔
انگوٹھے میں فریکچر کے کارن لے میں چل رہے شکھر دھون کے ٹیم سے باہر ہونے کے کارن بھارتیہ ٹیم کو تگڑا
جھٹکا لگا ہے لیکن ٹیسٹ میں400سے ادھک وکیٹ لینے والے اس کھلاڑی کو امید ہے که ٹیم میں شکھر کی
جگہ لینے والا کھلاڑی ان سے اچھا پردرشن کریگا۔

کپل نے کہا که میں کبھی نکاراتمک نہیں سوچتا ہوں اور کسی کو ایسا نہیں سوچنا چاہئیے کوئی کھلاڑی نہیں ہے تو ہم اچھا نہیں کر سکتے؟ کیا پتہ جو اگلا کھلاڑی آئیگا,وہ ان سے بھی اچھا پردرشن کرے۔ سکاراتمک سوچیے۔ ہاں,جب آپ کا ایک بڑا کھلاڑی چوٹل ہو جاتا ہے,تب دو:کھ ضرور ہوتا ہے۔ تھوڑا مشکل سمیہ ہوگا لیکن جو بھی آئیگا اس سے امیدیں ہونی چاہئیے اور بہتر ہی کھیلنے آئیگا۔
بھارت کے سب سے بہترین ہرفن مولہٰ مانے جانے والے اس کھلاڑی ہاردک پانڈیا کو ٹیم کے لئے سمرپت کھلاڑی قرار دیتے ہوئے کہا که وہ چاہینگے که انکی کسی سے تلنا نہ کی جائے۔
اس پورو وشو چیمپئن کپتان نے کہا که میں یہ چاہتا ہوں که آپ کبھی بھی انکی تلنا نہ کریں۔ میں تو یہیں چاہونگا که وہ مجھ سے بھی بہتر کھیلیں۔ انمیں اتنی قابلیت ہے اور اگر وہ پچھلے میچ کی طرح کھیلتے رہیں تو آپ کو ان سے میری تلنا کرنے کی ضرورت بھی نہیں پڑیگی۔
کپل نے حالانکہ امید جتائی که پانڈیا اپنی گیندبازی میں اور سدھار کرینگے۔ وہ بلے باز میں ہرفن مولہٰ ہیں,میں ایسا محسوس کر سکتا ہوں۔ میں امید کرونگا که وہ اپنی گیندبازی میں سدھار جاری رکھیں۔ وہ ٹیم کے لئے سمرپت ہیں اور یہ کافی ضروری ہے۔

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation