Loading...
England vs Australia۔ انگلینڈ کے پاس اس بار ورلڈ کپ چیمپیئن بننے کا بہترین موقع:مورگن| Webdunia Hindi

انگلینڈ کے پاس اس بار ورلڈ کپ چیمپیئن بننے کا بہترین موقع:مورگن

Last Updated: شکروار, 12جولائی2019 (00:02 IST)
برمنگھم۔کے کپتاننے آسٹریلیا کو8وکیٹ سے ہراکر فائنل میں پہنچنے کے بعد کہا که انکی ٹیم اس موقعے کا پورا فائدہ اٹھاکر وشو کپ خطاب جیتنا چاہتی ہے۔
مورگن نے جیت کے بعد کہا که بہت خوش ہوں۔ ہم پرشنسکوں کا شکریہ ادا کرنا چاہتے ہیں جنہوں نے اتنا سمرتھن کیا۔ ایجبیسٹن میں ہم نے بھارت کو ہرایا تھا اور ہم اسی آتموشواس کے ساتھ یہاں آئے تھے۔

رویوار کو ہونے والے فائنل کے بارے میں مورگن نے کہا که پچھلے وشو کپ فائنل میں جب ٹیم پہنچی تھی تو میں6سال کا تھا۔ مجھے اتنا زیادہ یاد نہیں ہیں ہم نے اسکی ہائلائٹ ہی دیکھی تھی۔
انہوں نے کہا که رویوار کو ہمارے پاس موقع ہے,بہت بڑا موقع۔2015کے بعد ہماری ٹیم نے شاندار سدھار کیا ہے۔ ڈریسنگ روم میں ہر کسی کو اسکا شرییہ جاتا ہے۔ ہم اس موقعے کا پورا فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں۔ مورگن نے ووکس,جیسن رائے اور جوپھرا آرچر کی تعریفوں کے پل باندھے۔

آسٹریلیائی کپتان آرون پھنچ نے میچ کے بعد کہا که پوری طرح سے پچھاڑ دیا۔ جس طرح سے انہوں نے27رن پر ہمارے تین وکیٹ جھٹک لئے تھے,اسی سے تے ہو گیا تھا۔ پھر بھی آپ نئی گیند سے کسی بھی سطح پر آنے کی امید کرتے ہو,انہوں نے اچھی لینتھ میں گیندبازی کی۔

انہوں نے کہا که پھر بھی اس وشو کپ ابھیان سے کافی سکاراتمک چیزیں لے جا سکتے ہیں۔ آپ ہمیشہ جیتنا چاہتے ہو,آپ یہ سوچ کر آتے ہو که آپ جیت سکتے ہو لیکن کافی چیزیں سکاراتمک رہیں۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation