Loading...
وشو کپ سیمی فائنل:سٹیو سمتھ کی گیند پر جیسن رائے کا چھکا سٹینڈ کے باہر چلا گیا| Webdunia Hindi

وشو کپ سیمی فائنل:سٹیو سمتھ کی گیند پر جیسن رائے کا چھکا سٹینڈ کے باہر چلا گیا

پن سنشودھت گرووار, 11جولائی2019 (21:10 IST)
برمنگھم۔ آئی سی سی وشوکپ کرکٹ کے دوسرے سیمی فائنل میں انگلینڈ کی بلے باز میں الگ الگ رنگ دیکھنے کو ملے۔ جیت کے لئے204رنوں کے لکشیہ کا پیچھا کر رہی انگلینڈ ٹیم کی شروعات وسفوٹک رہی۔ انگلش بلے بازنےکی گیند پر اتنا وشال چھکا لگایا که گیند سٹینڈ کے پار چلی گئی۔ اس وشو کپ کا یہ سب سے لمبا چھکا تھا۔
آسٹریلیا نے اس سیمی فائنل مقابلے میں ٹاس ہارکر پہلے بلے باز کرنے کی چنوتی سویکار کی,لیکن پوری ٹیم49اوور میں223رنوں پر ہی دھراشایی ہو گئی۔ جیسن رائے اور جانی بییرسٹو نے طوفانی شروعات کرکے آسٹریلیا کی تیز گیندبازی کے دھرے بخیر دیئے۔

جیسن اور جانی کی جوڑی کو توڑنے کے لئے آسٹریلیائی کپتان آرون پھنچ نے سٹیو سمتھ کو پر یوگ کے طور پر16واں اوور دے دیا۔ پھنچ کو پتہ نہیں تھا که آگے کیا ہونے جا رہا ہے اور انکا یہ پر یوگ کتنا غلط ثابت ہوگا۔
جیسن رائے سمتھ پر بھوکھے شیر کی طرح ٹوٹ پڑے اور انہوں نے چوتھی,پانچویں اور چھٹھی گیند پر لگاتار تین گگنبھیدی چھکے اڑا ڈالے۔ جیسن کا آخری چھکا102میٹر لمبا گیا اور سٹینڈ کو بھی پار کر گیا۔ یہ اس وشو کپ کا سب سے لمبا چھکا تھا۔

16ویں اوور میں سٹیو سمتھ نے21رن لٹائے,جو پاری کے سب سے مہنگے تھے۔15اوور میں آسٹریلیا کا سکور بنا کسی نقصان کے95رن تھا,جو سمتھ کے اوور کے بعد116رن ہو گیا۔
جیسن رائے اور جانی بییرسٹو نے پہلے وکیٹ کے لئے17.2اوور میں124رن جوڑکر آسٹریلیائی گیندبازوں کی کمر توڑ دی۔ انگلینڈ کا پہلا وکیٹ بییرسٹو کا گرا,جنہیں سٹارک نے34رن پر پگبادھا آؤٹ کر دیا۔ اس جوڑی نے مضبوط نینو رکھ کر انگلینڈ کے فائنل میں پہنچنے کی راہ آسان کر دی۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation