Loading...
پیٹرسن نے پنت پر سادھا نشانہ,یوراج نے دیا جواب| Webdunia Hindi

پیٹرسن نے پنت پر سادھا نشانہ,یوراج نے دیا جواب

Last Updated: گرووار, 11جولائی2019 (18:12 IST)
لندن۔ انگلینڈ کے پورو کھلاڑینے بھارت کے یووا بلے بازکے شاٹ چین کو لیکر ان پر نشانہ سادھا جسکے بعد انہیں پورو آل راؤنڈرسنگھ نے جواب دیا ہے۔
پیٹرسن نے نیوزی لینڈ کے خلاف آئی سی سیکے سیمی فائنل مقابلے میں پنت کے شاٹ چین کو نراشاجنک بتایا تھا۔ انہوں نے ٹویٹ کر کہا که ہم کتنی بار پنت کو ایسے شاٹ کھیلتے ہوئے دیکھ سکتے ہیں۔ انکا شاٹ چین نراشاجنک ہے۔

پیٹرسن کو جواب دیتے ہوئے یوراج نے ٹویٹ کر کہا که پنت نے صرف8ون ڈے میچ ہی کھیلے ہیں۔ یہ انکی غلطی نہیں ہے,وہ سمیہ کے ساتھ سیکھینگے اور اپنے پردرشن میں سدھار کرینگے۔ یہ نراشاجنک نہیں ہے۔ ویسے سبھی کو اپنی رائے رکھنے کا پورا ادھیکار ہے۔ حالانکہ پیٹرسن نے یوراج کے جواب پر کہا که انہیں امید ہے که پنت جلد ہی شاٹ چین کرنا سیکھ جا ئینگے۔
یوراج سے پہلے بھارتیہ کپتان وراٹ نے بھی میچ کے بعد پنت کا بچاو کیا تھا۔ انہوں نے کہا که پنت اچھے کھلاڑی ہیں اور انہوں نے ایسے حالات میں ہاردک کے ساتھ اچھی ساجھیداری کی تھی۔ مجھے لگتا ہے که جس طرح دونوں بلیبازوں نے ٹیم کے4وکیٹ کھونے کے بعد بلے باز کی وہ بہترین تھی۔ لیکن ہمیں سمجھنا ہوگا که وہ ابھی یووا ہیں اور انکے پاس انبھو نہیں ہے۔

وراٹ نے کہا که میں نے بھی جب اپنا کریر شروع کیا تھا تو کئی غلطیاں کی تھی لیکن بعد میں اپنی غلطیوں سے سیکھا۔ پنت نے شاٹ کھیلنے کے بعد دیکھا اور اس بات کو محسوس کیا که انہوں نے اس حالات میں غلط شاٹ کھیلا ہے۔(وارتا)

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation